Gå til innhold

Seponeringsyndrom

Anbefalte innlegg

Skrevet
3 minutter siden, Strikka skrev:

Fasitsvar hadde vært en befrielse I mitt liv I alle fall :) Sendte en epost til min lege sist uke - og ba han stålsette seg - lese igjennom alt jeg hadde skrevet om "vondter" og ubehag.  Og så be han legge begreper som "angst" og "depresjon" til side - og se igjennom historien min en gang til.  Skal til han I ettermiddag og er redd det blir en del "jegorkerikkemertårer", men det har han sett før :P

Føler meg langt bedre psykisk etter jeg sluttet med Efexor, men POKKER så mye vondt I kropp, muskler, ledd osv. osv. osv.

Blir jaggu meg sliten av dette her altså!!!

Har du fått vondt i muskler og ledd etter at du sluttet på efexor? Jeg er nesten overbevist om at musklene mine hadde det litt bedre da jeg gikk på efexor. Altid vært stive og ømme, men syns det har blitt værre etter at jeg sluttet. Men jeg aner ikke om det har noen sammenheng.

Masse lykke til hos legen :)

Skrevet
Den 22. februar 2016 at 12.33, Trine skrev:

Har du fått vondt i muskler og ledd etter at du sluttet på efexor? Jeg er nesten overbevist om at musklene mine hadde det litt bedre da jeg gikk på efexor. Altid vært stive og ømme, men syns det har blitt værre etter at jeg sluttet. Men jeg aner ikke om det har noen sammenheng.

Masse lykke til hos legen :)

Legen hadde ikke lest eposten (ifølge han selv) - og han påsto at han aldri har hørt om mine "vondter" tidligere.  Vi har en helseforsikring på jobb som kan dekke en "second opinion", men jeg holder igjen litt enda.  Skal reise på ferie I 14 dager denne helgen og er veldig spent på om all faanskapen (pardon my French) følger meg eller blir igjen hjemme.  Ikke greit å leve med kroniske smerter og en psyke som ikke er helt på plass :P

Må innrømme at jeg hadde ikke alle disse "vondtene" så lenge jeg hadde Efexor I blodet, men er IKKE interessert I å begynne igjen - definitivt ikke.  Så lenge jeg kan slepe meg til jobb så skal jeg jobbe!!!

Skrevet

Hvordan står det til med livet uten Efexor - og forhåpentligvis uten bivirkninger?

For min del har det gått greit siden siste pille 2.februar, men har hatt et par helt for ille dager nå.  Måtte ringe Mental Helse sin døgntelefon igår for å få gråte litt til noen.  Har så mye fysisk vondter at jeg holder på å bli sprø - rett og slett ulidelig dette her.  2 dager med tårer, vondt, vondt og vondt.  Vil bare sove - sove - sove.  MEN - kommer meg på jobb og klamrer meg fast til det holdepunktet I alle fall.  Uten sminke, uten smil og uten fokus der det skal være!!!

Jeg sliter veldig med sykdomsangst - ikke så rart med daglig diarè, smerter/trykk I endetarm/bekken/hofter, armer som veier et tonn hver seg, pusteproblemer med masse mer.  Legen mener jeg er godt utredet og intet merkverdig funnet.  Jeg har bedt han se litt bort fra at dette er følgeproblemer av depresjon og sette det andre veien.  Kan depresjonen være følgesykdom av noe annet, men ikke så enkelt å få han til å se nærmere på det - dessverre.

Vel - jeg griper dagen og håper jeg ikke sovner på jobb :P

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...