AnonymBruker Skrevet 23. desember 2015 Skrevet 23. desember 2015 Jeg har en moderat depresjon i forbindelse med julen, med uro og er fast på et sted jeg ikke trives, men må være noen dager. Bruker medisiner 10 m cipralex og 100 mg seroquel.Er det en god ide å øke cipralex til 15 mg noen dager? Det er tomt innvendig, ingen følelser for noe, bortsett fra uroen og en slags innelukket desperasjon etter "frihet". Anonymkode: c4139...4de 0 Siter
slabbedask Skrevet 23. desember 2015 Skrevet 23. desember 2015 Jeg har en moderat depresjon i forbindelse med julen, med uro og er fast på et sted jeg ikke trives, men må være noen dager. Bruker medisiner 10 m cipralex og 100 mg seroquel.Er det en god ide å øke cipralex til 15 mg noen dager? Det er tomt innvendig, ingen følelser for noe, bortsett fra uroen og en slags innelukket desperasjon etter "frihet". Anonymkode: c4139...4deSkader vel neppe å prøve, men tror ikke du får ekstra effekt så raskt. Men hva vet jeg... 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 23. desember 2015 Skrevet 23. desember 2015 Jeg er meget tvilende til at det har noen effekt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.