Gå til innhold

Jul i dag.

Anbefalte innlegg

Skrevet

God jul til årets stjerneskudd på DOL :) Du er flink!

Takk for det ISW, men hvorfor jeg er et stjerneskudd og hva jeg er flink til klarer jeg ikke å se... ;)

Håper din jul har vært så god som mulig for deg :)

Skrevet

Takk for det ISW, men hvorfor jeg er et stjerneskudd og hva jeg er flink til klarer jeg ikke å se... ;)

Håper din jul har vært så god som mulig for deg :)

Du er jo ganske ny her og svarer ekstremt bra. Du har jo også godt over 100 likes på så kort tid også.

Julen har vært OK, men jeg er litt sånn at jeg liker at det skjer ting rundt meg, faller lett inn i bekymringer hvis jeg går uvirksom. I tillegg prøver jeg å styre unna altfor mye usunn mat, og sånn sett er julen litt fæl.

Skrevet

Du er jo ganske ny her og svarer ekstremt bra. Du har jo også godt over 100 likes på så kort tid også.

Jo, slik sett :) Tusen takk for komplementet i hvert fall - flott julegave å ta med seg videre. Jeg svarer som et medmenneske som støtter og oppmuntrer.

Julen har vært OK, men jeg er litt sånn at jeg liker at det skjer ting rundt meg, faller lett inn i bekymringer hvis jeg går uvirksom. I tillegg prøver jeg å styre unna altfor mye usunn mat, og sånn sett er julen litt fæl.

Ja, det kan jo føles som om samfunnet slås jo av i julen/romjulen og det kan føles ganske tomt og tøft for mange. Selv kan jeg også falle i tanker, men forsøker etter beste evne å holde meg selv opptatt med forum, skriving, lese bøker osv. Jeg forsøker å se fremover. Tenke at når nyttårsaften begynner et nytt år. Et år jeg selv til dels kan forme selv og med mye nytt innhold.

Sunn mat ja, det beste jeg vet å spise i romjulen, er en god fiskemiddag. Noe annet enn ribbe, medisterkake, julepølse og pinnekjøtt. Det er sannelig godt at julen kun er én gang i året :)

Skrevet (endret)

God  jul stjernestøv, jeg håper du får noen fine og rolige dager fremover :-)

God jul til både stjernestøv og deg, bella:-) Jeg fått ny høyttaler til jul, så jeg har brukt omtrent hele dagen i dag til å lytte til musikk. Sånn går det når det ikke finnes snø i nærheten!

Endret av frosken
Skrevet

God jul til både stjernestøv og deg, bella:-) Jeg fått ny høyttaler til jul, så jeg har brukt omtrent hele dagen i dag til å lytte til musikk. Sånn går det når det ikke finnes snø i nærheten!

God jul til deg og frosken :) Du ville vel helst ha stått på ski ja...

Skrevet

God jul til både stjernestøv og deg, bella:-) Jeg fått ny høyttaler til jul, så jeg har hele dagen i dag til å lytte til musikk. Sånn går det når det ikke finnes snø i nærheten!

Her på Vestlandet var det totalt væromslag i går kveld. Fra regn og mildvær til sol og kuldegrader i dag. Så i dag ble det slalåm på oss fem. Herlig, men litt vel kaldt - tipper det var rundt ti minusgrader, og jeg hadde kledd meg litt for dårlig. Men herlig var det!

I morgen blir det fjelltur (på beina) til ei bittelita hytte vi har. Så er jentene og jeg klare for retur på mandagen. Greit det!

Skrevet

Her på Vestlandet var det totalt væromslag i går kveld. Fra regn og mildvær til sol og kuldegrader i dag. Så i dag ble det slalåm på oss fem. Herlig, men litt vel kaldt - tipper det var rundt ti minusgrader, og jeg hadde kledd meg litt for dårlig. Men herlig var det!

I morgen blir det fjelltur (på beina) til ei bittelita hytte vi har. Så er jentene og jeg klare for retur på mandagen. Greit det!

Jeg skulle gjerne tilbragt julen der du pleier å gjøre det;-)

Skrevet

Jeg skulle gjerne tilbragt julen der du pleier å gjøre det;-)

ja, det er et flott sted for friluftsliv, både vinter og sommer! Så dersom en ser bort fra alle relasjonsutfordringer, så er det helt nydelig her, og vi er heldige som  har disse familiestedene her.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...