Gå til innhold

God jul - og noen ord på veien..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Julaften hos psykiaterfamilien: 

"Å, tusen takk pappa! Enda en bok av Ingvard Wilhelmsen, og signert attpåtil! Jeg vet ikke om jeg skal begynne med denne eller Marshmallowtesten som jeg fikk av mamma. Og så har jeg fortsatt ikke lest alle bøkene om kognitiv terapi av selveste Aaron Beck som jeg fikk i fjor. Neste år får jeg sikkert en om metakognitiv terapi."

Anonymkode: 66f5a...b93

Skrevet

Gode råd!  Fungerer på femdagers besøk hos svigermor, så sant en har overskudd til å klare å fokuserepå akkurat dette. Har i all hovedsak klart det denne gangen :-)

Skrevet

Klarer du ikke å finne på noe nytt å skrive.

Anonymkode: e4747...421

Det er lov å være bli, lille solstråle.

Anonymkode: a32cf...318

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Da er vi ferdig med det. Håper ingen tok alvorlig skade :-) 48 uker til neste gang :-)

Godt nyttår :-)

Skrevet

Julaften hos psykiaterfamilien: 

"Å, tusen takk pappa! Enda en bok av Ingvard Wilhelmsen, og signert attpåtil! Jeg vet ikke om jeg skal begynne med denne eller Marshmallowtesten som jeg fikk av mamma. Og så har jeg fortsatt ikke lest alle bøkene om kognitiv terapi av selveste Aaron Beck som jeg fikk i fjor. Neste år får jeg sikkert en om metakognitiv terapi."

Anonymkode: 66f5a...b93

Ikke langt fra sannheten :-)  Fra Julenissen fikk jeg

http://www.norli.no/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?storeId=10651&urlLangId=-101&productId=2252428&urlRequestType=Base&langId=-101&catalogId=10051

Anbefales :-)

Skrevet

Da er vi ferdig med det. Håper ingen tok alvorlig skade :-) 48 uker til neste gang :-)

Godt nyttår :-)

Det var noen øyeblikk jeg trodde jeg skulle dø, men alt tyder på at jeg overlevde og at jeg slapp unna uten varige mén. Siste besøket var i går så tåka ligger lavt i dag, men den letter nok. Det snør jo ute og snart skal jeg gå tur i skogen :D Kanskje kommer det så mye snø at jeg kan få testet den nye snøfreseren også.

Godt nytt år :) Kom du deg skadefritt igjennom jula?

AnonymBruker
Skrevet

Denne trengte jeg, for da jeg var og prøvde en kjole på Vero moda, begynte dama i prøverommet ved siden av å hinte til at jeg burde ta slankeoperasjon for det hadde hun tatt. 

Venninna mi vil at jeg skal dra til Beitostølen for hennes mann hadde hatt så mye nytte av det.  Hun godtar ikke når jeg sier at det ikke er noe for meg.  Legen min lo godt og sa at hun hadde i hvert fall ikke lest det i et ukeblad.  Jeg har ikke problemer med å forstå hvor såret du ble over hint om slankeoperasjon, men hun hadde i hvert fall ikke kun lest om det i et ukeblad;)

Anonymkode: a69a2...7f7

AnonymBruker
Skrevet

Det var noen øyeblikk jeg trodde jeg skulle dø,

Du overdriver ikke litt nå?

Skrevet

Du overdriver ikke litt nå?

Jo

Skrevet

Har nettopp sett en film om Andsnes og Beethoven på NRK2. Han brukte 4 år på å fordype seg i 5 klaverkonserter pluss litt til.

Den som tror at en har skjønt noe en gang for alle, har sannsynligvis skjønt svært lite.

Nicklusheletida
Skrevet (endret)

Har nettopp sett en film om Andsnes og Beethoven på NRK2. Han brukte 4 år på å fordype seg i 5 klaverkonserter pluss litt til.

Den som tror at en har skjønt noe en gang for alle, har sannsynligvis skjønt svært lite.

Joda sant det, men noen ting er litt lettere å skjønne enn andre ting . 5 klaverkonserter krever litt terping ja :) Jeg forstår at du også sikkert faller inn i grublemodus av og til som alle andre, men jeg forsto ikke at det var nødvendig med en bok for å greie å komme ut av det igjen.

Men altså, jeg håper du koste deg med boka :)

Endret av Nicklusheletida

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...