Gå til innhold

Hvis du har 262 kr til overs..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Først til deg som ikke har det: Du kan gå på biblioteket.

Til deg som har 262 kr til overs, vil jeg anbefale boken Ny hylle på prix av Atle Antonsen og Johan Golden.

Jeg leser og ler, og dette var årets julegave :lol:

Skrevet

Den har jeg gitt bort i år, til noen i mediebransjen ;) Du vet at de har gitt ut en slik bok tidligere også? Søk på "Statsråd vant spekeskinke".

Skrevet

Den har jeg gitt bort i år, til noen i mediebransjen ;) Du vet at de har gitt ut en slik bok tidligere også? Søk på "Statsråd vant spekeskinke".

Nei visste ikke:-)

Ah..da har jeg mere latter å se frem til etter denne boken:-) 

jippi!

Jeg hører på dem på radio, veldig tilfeldig, og når jeg er på vei et sted, jeg greier ikke sitte så lenge stille, men i bilen går det, min mann elsker radioprogrammene, men jeg er så forferdelig urolig, så jeg må bli fort oppslukt, ellers går jeg. Men boken er bare til å le seg ihjel av:-) og det gjorde vi til frokost alle, inni mellom eggerøre og røkelaks:-)

Skrevet

Det jeg har igjen nå skal jeg gi til Leger uten grenser. Men jeg skal legge den på minne med tanke på bursdagsønske :)

Anonymkode: 9b40c...c14

Skrevet

Det jeg har igjen nå skal jeg gi til Leger uten grenser. Men jeg skal legge den på minne med tanke på bursdagsønske :)

Anonymkode: 9b40c...c14

Ok,

Men det er ganske kort lånefrist på biblioteket:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...