Madelenemie Skrevet 25. desember 2015 Skrevet 25. desember 2015 Hei!Først til deg som ikke har det: Du kan gå på biblioteket.Til deg som har 262 kr til overs, vil jeg anbefale boken Ny hylle på prix av Atle Antonsen og Johan Golden.Jeg leser og ler, og dette var årets julegave 0 Siter
laban Skrevet 25. desember 2015 Skrevet 25. desember 2015 Den har jeg gitt bort i år, til noen i mediebransjen Du vet at de har gitt ut en slik bok tidligere også? Søk på "Statsråd vant spekeskinke". 0 Siter
Madelenemie Skrevet 25. desember 2015 Forfatter Skrevet 25. desember 2015 Den har jeg gitt bort i år, til noen i mediebransjen Du vet at de har gitt ut en slik bok tidligere også? Søk på "Statsråd vant spekeskinke".Nei visste ikke:-)Ah..da har jeg mere latter å se frem til etter denne boken:-) jippi!Jeg hører på dem på radio, veldig tilfeldig, og når jeg er på vei et sted, jeg greier ikke sitte så lenge stille, men i bilen går det, min mann elsker radioprogrammene, men jeg er så forferdelig urolig, så jeg må bli fort oppslukt, ellers går jeg. Men boken er bare til å le seg ihjel av:-) og det gjorde vi til frokost alle, inni mellom eggerøre og røkelaks:-) 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2015 Skrevet 25. desember 2015 Det jeg har igjen nå skal jeg gi til Leger uten grenser. Men jeg skal legge den på minne med tanke på bursdagsønske Anonymkode: 9b40c...c14 0 Siter
Madelenemie Skrevet 25. desember 2015 Forfatter Skrevet 25. desember 2015 Det jeg har igjen nå skal jeg gi til Leger uten grenser. Men jeg skal legge den på minne med tanke på bursdagsønske Anonymkode: 9b40c...c14Ok,Men det er ganske kort lånefrist på biblioteket:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.