Gå til innhold

Hva skjer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er avstandsforelsket i en mann som sier han er forelsket i meg.  Vi har ikke snakket sammen i telefon engang. Bare skrevet til hverandre og sendt hverandre bilder. Nå er jeg bare ulykkelig og har totalt noian. I går begynte jeg å føle meg svart på innsiden. Meget stygg og uverdig. Jeg innbiller meg at han sitter og ler av meg når han leser det jeg skriver. Kanskje han bare er en sånn som skriver til damer på nettet for å få dem på kroken for så å leke med dem litt før han går lei? Jeg føler meg så utrolig dum og usikker. Jeg sover dårlig om natten og har vonde drømmer. Jeg er så trett! Kanskje alt bare er fake og jeg burde trekke meg tilbake til det tykke skallet mitt igjen?

Er det den lille stemmen som prøver å fortelle meg at alt dette er galt?

Nå går jeg å legger meg på sofaen. Jeg er dødssliten.

Skrevet

Jeg er avstandsforelsket i en mann som sier han er forelsket i meg.  Vi har ikke snakket sammen i telefon engang. Bare skrevet til hverandre og sendt hverandre bilder. Nå er jeg bare ulykkelig og har totalt noian. I går begynte jeg å føle meg svart på innsiden. Meget stygg og uverdig. Jeg innbiller meg at han sitter og ler av meg når han leser det jeg skriver. Kanskje han bare er en sånn som skriver til damer på nettet for å få dem på kroken for så å leke med dem litt før han går lei? Jeg føler meg så utrolig dum og usikker. Jeg sover dårlig om natten og har vonde drømmer. Jeg er så trett! Kanskje alt bare er fake og jeg burde trekke meg tilbake til det tykke skallet mitt igjen?

Er det den lille stemmen som prøver å fortelle meg at alt dette er galt?

Nå går jeg å legger meg på sofaen. Jeg er dødssliten.

Kanskje du kan prøve å tenke litt mindre enten-eller? Jeg har ikke så stor tro på å i lang tid dyrke avstandsforelskelse i noen man ikke har truffet. Du må treffe fyren for å finne ut mer om hvilket potensiale denne relasjonen har.

Jeg tror at det er din sunne fornuft som forteller deg at det ikke er noe poeng å leve seg enda mer inn i forelskelsen - før du har truffet fyren.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...