Gå til innhold

Dum?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler meg så utrolig dum. Sendte et bilde av de tre barna mine og katten på mms til min psykiater som jeg har 1 års pause fra. Han svarte ikke.. Føler meg utrolig dum.. Han må synes jeg er verdens mest patetiske person..

Har gått til han i 8 år, men har nå pause, vet ikke om jeg blir å komme tilbake heller.

Sendte bilde tidlig på julaften med ønske om ei riktig god jul.. 

Var dette tåpelig gjort av meg? (Han har tidligere sagt at jeg får sende meldinger.)

Anonymkode: 37255...a1d

Skrevet

Dersom målet ditt var å ønske han god jul burde det ikke ha betydning om han svarer eller ikke. Dersom målet var å høre fra han burde du kanskje tenkt gjennom hvordan det ville påvirke deg dersom du ikke fikk svar. 

Uansett: Handlingen din (sende sms) er hverken veldig dum eller veldig lur, den er nøytral og grei. Det er reaksjonen din (det at responsen var så viktig) som er dumt- men kun for deg. Prøv å fri deg fra mer grubling om dette i julen. Det kan være flere årsaker til at han ikke svarer (fra at han har slått av mobil til at han ikke svarer pasienter i ferier), og din grubling vil ikke kunne påvirke situasjonen. 

God jul videre:)

Skrevet

Dersom målet ditt var å ønske han god jul burde det ikke ha betydning om han svarer eller ikke. Dersom målet var å høre fra han burde du kanskje tenkt gjennom hvordan det ville påvirke deg dersom du ikke fikk svar. 

Uansett: Handlingen din (sende sms) er hverken veldig dum eller veldig lur, den er nøytral og grei. Det er reaksjonen din (det at responsen var så viktig) som er dumt- men kun for deg. Prøv å fri deg fra mer grubling om dette i julen. Det kan være flere årsaker til at han ikke svarer (fra at han har slått av mobil til at han ikke svarer pasienter i ferier), og din grubling vil ikke kunne påvirke situasjonen. 

God jul videre:)

Takk for svar! Når jeg tenker meg om så spiller det ingen stor rolle at han ikke svarte. Men etterpå tenkte jeg at han kanskje syntes jeg var dum som sendte en slik melding.. Men altså som du sier så fører ikke grubling noe bra med seg. Er gravid så er nok ekstra følsom.. God jul.

Skrevet

Ikke en katastrofe men ikke så lurt heller , vis noen får betalt for å snakke med deg så er det deres jobb og man tar ikke kontakt med dem når de har fri med mindre det er avtalt på forhånd at du kan gjøre det.Du må huske at du ikke er den eneste pasienten han har kjedelig vis telefonen piper hele kvelden med masse  av meldinger fra nye og gamle pasienter 

Anonymkode: 0f35c...b34

Skrevet

Føler meg så utrolig dum. Sendte et bilde av de tre barna mine og katten på mms til min psykiater som jeg har 1 års pause fra. Han svarte ikke.. Føler meg utrolig dum.. Han må synes jeg er verdens mest patetiske person..

Har gått til han i 8 år, men har nå pause, vet ikke om jeg blir å komme tilbake heller.

Sendte bilde tidlig på julaften med ønske om ei riktig god jul.. 

Var dette tåpelig gjort av meg? (Han har tidligere sagt at jeg får sende meldinger.)

nei, ikke tåplig, men han har vel ikke tid til å svare alle. Se ellers svaret over.

Anonymkode: fdef2...bf3

Skrevet

Ikke en katastrofe men ikke så lurt heller , vis noen får betalt for å snakke med deg så er det deres jobb og man tar ikke kontakt med dem når de har fri med mindre det er avtalt på forhånd at du kan gjøre det.Du må huske at du ikke er den eneste pasienten han har kjedelig vis telefonen piper hele kvelden med masse  av meldinger fra nye og gamle pasienter 

Anonymkode: 0f35c...b34

Neida, men tenkte det ikke tok mange sekunder å svare "god jul" tilbake. Men, men skjønner jo det du skriver. Han sendte meg melding på min 30 års dag så tenkte at å sende han en julemelding var greit. Har faktisk avtale at jeg kan sende han meldinger. Men ingen stor sak lengre, jeg går videre.. ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...