AnonymBruker Skrevet 28. desember 2015 Skrevet 28. desember 2015 Hei jeg er en junte på 24 år. Jeg har ADHD, jeg tok ritalin i en kort período på ungdomskolen, men siden jeg følte meg dårlig slutta jeg med den. Men i de siste årene så føler jeg at jeg har blitt dårligere jeg har nerveutbrudd og klarte ikke å kontrolere meg når jeg blir sur.. Jeg blir ganske voldelig med manenn min. Jeg var hos legen for å prøve å forklare han hvordan jeg har det, men det er ikke så Lett. Han prøvde bare å bortsnakke meg. Han kan ikke se hvordan jeg egentlig har det, jeg begynner ikke å grine foran fremmede folk som jeg gjør nesten hver dag hjemme, jeg er så lei av å være som jeg er nå, jeg kan ikke fordra meg selv i det siste. Er nesten irritert hele tiden på noe, så jeg føler jeg ikke klarer å slappe av. føler folk bare dømmer meg at jeg er så svak, Og er i denne situasjonen fordi jeg selv vil, at jeg ikke bare gjør no for å bli bedre. Anonymkode: 7368f...431 0 Siter
Trine Skrevet 28. desember 2015 Skrevet 28. desember 2015 Ikke hør på andre, de vet ikke hva de snakker om. Du har jo ikke valgt å ha ADHD.Har du prøvd andre medisiner enn Ritalin? Kanskje du kan få bedre hjelp med et annet sentralstimulerende. 0 Siter
frosken Skrevet 28. desember 2015 Skrevet 28. desember 2015 http://atv-stiftelsen.no/behandling/1 Jeg synes det er bra at du tar på alvor at du utøver vold mot din partner. Foreslår at du kontakter Alternativ til vold. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.