Gå til innhold

Trenger hjelp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jeg er en junte på 24 år. Jeg har ADHD, jeg tok ritalin i en kort período på ungdomskolen, men siden jeg følte meg dårlig slutta jeg med den. 

Men i de siste årene så føler jeg at jeg har blitt dårligere jeg har nerveutbrudd og klarte ikke å kontrolere meg når jeg blir sur.. Jeg blir ganske voldelig med manenn min. 

Jeg var hos legen for å prøve å forklare han hvordan jeg har det, men det er ikke så Lett. Han prøvde bare å bortsnakke meg. Han kan ikke se hvordan jeg egentlig har det, jeg begynner ikke å grine foran fremmede folk som jeg gjør nesten hver dag hjemme, jeg er så lei av å være som jeg er nå, jeg kan ikke fordra meg selv i det siste. Er nesten irritert hele tiden på noe, så jeg føler jeg ikke klarer å slappe av. føler folk bare dømmer meg at jeg er så svak, Og er i denne situasjonen fordi jeg selv vil, at jeg ikke bare gjør no for å bli bedre. 

:(

Anonymkode: 7368f...431

Skrevet

Ikke hør på andre, de vet ikke hva de snakker om. Du har jo ikke valgt å ha ADHD.

Har du prøvd andre medisiner enn Ritalin? Kanskje du kan få bedre hjelp med et annet sentralstimulerende.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...