Gjest anbr42 Skrevet 28. desember 2015 Skrevet 28. desember 2015 En i familien påstår at han ikke er alkoholiker til tross for at han drikker 2x6 øl hver dag. Han sier han bruker de 0 Siter
Gjest Skrevet 28. desember 2015 Skrevet 28. desember 2015 Jaja, sånn var den historien. Fikk trykket send og så ganske raskt på endre sånn at jeg kunne skrive videre. Men da jeg var ferdig å skrive og skullle poste på nytt, fikk jeg beskjed om at jeg ikke hadde tillatelse til å endre. Så da kom bare de første ordene med, som egentlig ikke sier stort.Jaja, da gikk dere glipp av å få et innblikk i vår spesielle families alkohol(u)vaner. Synd det egentlig, for det hadde vært underholdende. Fortsatt god jul og lykke til videre. Jeg trekker meg nå for godt herfra. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2015 Skrevet 28. desember 2015 Hvorfor trekker du deg?? Du har vell 10 min på endre?? Anonymkode: 64b26...968 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2015 Skrevet 28. desember 2015 En i familien påstår at han ikke er alkoholiker til tross for at han drikker 2x6 øl hver dag. Han sier han bruker deDikker en 4 liter øl hver dag er man alkis. Anonymkode: 544d5...de3 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.