Gå til innhold

Alkoholiker eller ikke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

En i familien påstår at han ikke er alkoholiker til tross for at han drikker 2x6 øl hver dag. Han sier han bruker de

Skrevet

Jaja, sånn var den historien. Fikk trykket send og så ganske raskt på endre sånn at jeg kunne skrive videre. Men da jeg var ferdig å skrive og skullle poste på nytt, fikk jeg beskjed om at jeg ikke hadde tillatelse til å endre. Så da kom bare de første ordene med, som egentlig ikke sier stort.

Jaja, da gikk dere glipp av å få et innblikk i vår spesielle families alkohol(u)vaner. Synd det egentlig, for det hadde vært underholdende. Fortsatt god jul og lykke til videre. Jeg trekker meg nå for godt herfra.

Skrevet

Hvorfor trekker du deg?? Du har vell 10 min på endre??

Anonymkode: 64b26...968

Skrevet

En i familien påstår at han ikke er alkoholiker til tross for at han drikker 2x6 øl hver dag. Han sier han bruker de

Dikker en 4 liter øl hver dag er man alkis.

Anonymkode: 544d5...de3

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...