Gå til innhold

Redd jeg har fått TD

Anbefalte innlegg

Skrevet

sa fra til legen på dps at jeg har ufrivillige bevegelser i langfingeren, men hun mente det ikke kom av abilify siden jeg har brukt den så lenge.

Så fortsetter fingerbevegelsen og jeg sa fra til depotsykepleier idag og hun sa det kunne være bivirkning, men satte injeksjonen likevel.

jaja skaden Vel uopprettelig likevel og det kan bare bli verre?

Skrevet

Nå er du vel litt hysterisk?

Anonymkode: e8e8f...262

Skrevet

Nå er du vel litt hysterisk?

hysterisk? TD er reelt for oss som går på antipsykotika, jeg har hatt ufrivillig bevegelse som matcher beskrivelser av TD i over en lenger periode og jeg har også smacking av tunga og urolig tunge.

Skrevet

Det er ingenting du eller vi kan gjøre med situasjonen. Det er heller ingen hast med å få en lege til å se på det.

Skrevet

hysterisk? TD er reelt for oss som går på antipsykotika, jeg har hatt ufrivillig bevegelse som matcher beskrivelser av TD i over en lenger periode og jeg har også smacking av tunga og urolig tunge.

Hvor lenge er det til du har ny time på dps? Jeg ville ha vært mer bekymret for munnbevegelser enn langfingeren. Be psykiateren om å vurdere de ulike symptomene du har samlet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...