Annkarin Skrevet 30. desember 2015 Skrevet 30. desember 2015 Synd vi må ta medisiner Det har sine ulemper også.bryr meg bare om mat og drikke på medisiner, helt til det går altfor langt . hadde aldri akseptert denne vekten uten medisin. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 30. desember 2015 Forfatter Skrevet 30. desember 2015 bryr meg bare om mat og drikke på medisiner, helt til det går altfor langt . hadde aldri akseptert denne vekten uten medisin.Ja det er sånn her og, alt jeg tenker på er noe å putte i munnen. Det er for gale, spiser ikke så voldsomt uten medisiner. Savner å være tynnere. 0 Siter
Annkarin Skrevet 30. desember 2015 Skrevet 30. desember 2015 Ja det er sånn her og, alt jeg tenker på er noe å putte i munnen. Det er for gale, spiser ikke så voldsomt uten medisiner. Savner å være tynnere. det er akkurat sånn det er, men det eneste som forskes på innen psykiatrien er atter nye antidepressiver, mens vi med psykoselidelser skal finne oss i disse fedmepreparatene 0 Siter
stjernestøv Skrevet 30. desember 2015 Forfatter Skrevet 30. desember 2015 det er akkurat sånn det er, men det eneste som forskes på innen psykiatrien er atter nye antidepressiver, mens vi med psykoselidelser skal finne oss i disse fedmepreparateneJa. Men nå har de jo fått latuda, den skal visst være bra. Men den fikk ikke jeg. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 30. desember 2015 Skrevet 30. desember 2015 det er akkurat sånn det er, men det eneste som forskes på innen psykiatrien er atter nye antidepressiver, mens vi med psykoselidelser skal finne oss i disse fedmepreparateneDet er ikke korrekt. Det forskes også mye på nye medisiner mot psykoser. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2015 Skrevet 30. desember 2015 bryr meg bare om mat og drikke på medisiner, helt til det går altfor langt . hadde aldri akseptert denne vekten uten medisin.Det er du som drakk brusen. 5 liter cola per dag + 3 liter melk. Do the math... Anonymkode: ce935...383 0 Siter
Annkarin Skrevet 31. desember 2015 Skrevet 31. desember 2015 Det er du som drakk brusen. 5 liter cola per dag + 3 liter melk. Do the math...Anonymkode: ce935...383eh ja ?og uten medisinen har jeg nada trang til verken brus eller melk? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 31. desember 2015 Forfatter Skrevet 31. desember 2015 Det er du som drakk brusen. 5 liter cola per dag + 3 liter melk. Do the math...Anonymkode: ce935...383De som ikke tar ap forstår ikke det suget, det er vanskelig å motstå 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.