Gå til innhold

Risperdal

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synd vi må ta medisiner :( Det har sine ulemper også.

bryr meg bare om mat og drikke på medisiner, helt til det går altfor langt . hadde aldri akseptert denne vekten uten medisin.

Skrevet

bryr meg bare om mat og drikke på medisiner, helt til det går altfor langt . hadde aldri akseptert denne vekten uten medisin.

Ja det er sånn her og, alt jeg tenker på er noe å putte i munnen. Det er for gale, spiser ikke så voldsomt uten medisiner. Savner å være tynnere. 

Skrevet

Ja det er sånn her og, alt jeg tenker på er noe å putte i munnen. Det er for gale, spiser ikke så voldsomt uten medisiner. Savner å være tynnere. 

det er akkurat sånn det er, men det eneste som forskes på innen psykiatrien er atter nye antidepressiver, mens vi med psykoselidelser skal finne oss i disse fedmepreparatene

Skrevet

det er akkurat sånn det er, men det eneste som forskes på innen psykiatrien er atter nye antidepressiver, mens vi med psykoselidelser skal finne oss i disse fedmepreparatene

Ja. Men nå har de jo fått latuda, den skal visst være bra. Men den fikk ikke jeg. 

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Det er ikke korrekt. Det forskes også mye på nye medisiner mot psykoser.

Skrevet

Det er du som drakk brusen. 5 liter cola per dag + 3 liter melk. Do the math...

Anonymkode: ce935...383

Skrevet

eh ja ?

og uten medisinen har jeg nada trang til verken brus eller melk?

Skrevet

De som ikke tar ap forstår ikke det suget, det er vanskelig å motstå :( 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...