AnonymBruker Skrevet 29. desember 2015 Skrevet 29. desember 2015 Var dette en tilfeldighet?For et par år siden var jeg innlagt fordi jeg hadde sluttet på Abilify og hadde sånn kaos og spinning i hodet og var sengeliggende pga det.Jeg følte etterhvert at hjernen hadde en båt inni seg, i urolig farvann, uten anker.Så ble jeg med på en knustterapitime eller hva det heter. Og hva var oppgaven? JO! Å TEGNE EN BÅT! Jeg fikk jo helt sammenbrudd. Var dette bare en tilfeldighet altså? Anonymkode: fe9fe...676 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2015 Skrevet 29. desember 2015 Var dette en tilfeldighet?For et par år siden var jeg innlagt fordi jeg hadde sluttet på Abilify og hadde sånn kaos og spinning i hodet og var sengeliggende pga det.Jeg følte etterhvert at hjernen hadde en båt inni seg, i urolig farvann, uten anker.Så ble jeg med på en knustterapitime eller hva det heter. Og hva var oppgaven? JO! Å TEGNE EN BÅT! Jeg fikk jo helt sammenbrudd. Var dette bare en tilfeldighet altså?Anonymkode: fe9fe...676Antakelig var det en tilfeldighet, om ikke veilederen visste om din båt i hodet? Anonymkode: d54c9...94b 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2015 Skrevet 29. desember 2015 Du har et stort behov for å mimre over tidligere sykdomsperioder. Er det bra for helsa? Anonymkode: 9e610...87f 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.