Gå til innhold

Omgangssyke og medisinopptak

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går kveld følte jeg at jeg fikk begynnende brain zaps, som jeg slet veldig med første gang jeg sluttet med en ssri. Trodde jeg hadde glemt å ta efexor i går, men det hadde jeg ikke. I dag slo omgangssyken ut og har stort sett vært på do. Det er noe som har gått i familien i jula og komner nok til å holde på med dette et par dager fremover. Jeg lurer på om det er grunnen til at jeg følte brain zaps i går, og om opptaket av efexor blir helt borte når magen er helt vrang? Er det i så fall noe vits å ta medisinen før jeg blir frisk igjen? 

Skrevet

I går kveld følte jeg at jeg fikk begynnende brain zaps, som jeg slet veldig med første gang jeg sluttet med en ssri. Trodde jeg hadde glemt å ta efexor i går, men det hadde jeg ikke. I dag slo omgangssyken ut og har stort sett vært på do. Det er noe som har gått i familien i jula og komner nok til å holde på med dette et par dager fremover. Jeg lurer på om det er grunnen til at jeg følte brain zaps i går, og om opptaket av efexor blir helt borte når magen er helt vrang? Er det i så fall noe vits å ta medisinen før jeg blir frisk igjen? 

Tja, hvorfor la være? Jeg har ikke kunnskap på området, men jeg tenker at du kan ta medisinen, om den tas opp i kroppen er det fint, om ikke så har du i hvert fall forsøkt.

God bedring :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...