737 Skrevet 31. desember 2015 Skrevet 31. desember 2015 I går kveld følte jeg at jeg fikk begynnende brain zaps, som jeg slet veldig med første gang jeg sluttet med en ssri. Trodde jeg hadde glemt å ta efexor i går, men det hadde jeg ikke. I dag slo omgangssyken ut og har stort sett vært på do. Det er noe som har gått i familien i jula og komner nok til å holde på med dette et par dager fremover. Jeg lurer på om det er grunnen til at jeg følte brain zaps i går, og om opptaket av efexor blir helt borte når magen er helt vrang? Er det i så fall noe vits å ta medisinen før jeg blir frisk igjen? 0 Siter
Elionoe Skrevet 31. desember 2015 Skrevet 31. desember 2015 I går kveld følte jeg at jeg fikk begynnende brain zaps, som jeg slet veldig med første gang jeg sluttet med en ssri. Trodde jeg hadde glemt å ta efexor i går, men det hadde jeg ikke. I dag slo omgangssyken ut og har stort sett vært på do. Det er noe som har gått i familien i jula og komner nok til å holde på med dette et par dager fremover. Jeg lurer på om det er grunnen til at jeg følte brain zaps i går, og om opptaket av efexor blir helt borte når magen er helt vrang? Er det i så fall noe vits å ta medisinen før jeg blir frisk igjen? Tja, hvorfor la være? Jeg har ikke kunnskap på området, men jeg tenker at du kan ta medisinen, om den tas opp i kroppen er det fint, om ikke så har du i hvert fall forsøkt.God bedring 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.