Gå til innhold

adhd. og mishandling inni psykiatri

Anbefalte innlegg

french-legion-army-guy
Skrevet

Hallo gutt 20 år her. 

Jeg fikk diagnose adhd da jeg var 5 år. Jeg husker behandlingen som veldig forstyrrende. Ikke på grunn av de behandlet meg. Men mere som dette. -->> den lille gutten på 5 år (meg) fikk med beskjed av legen og skåre høyt på adhd testen fordi det ville Være bra. Dette er ikke farlig og skåre høyt.

Ok da er det sakt.  Først og fremst fra en periode fra 5-9 år fikk jeg en hell mengde slike tester. 

Og ung og uviden som jeg var som barn skåret jeg høyt med villighet fordi jeg da trude att dette var bra. 

Nummer 1 er dette lov av leger psykiatriker eller terapeuter og henvise til høye skårer på sykiske tester. Får så og utføre en diagnose som da krever en medisinering sånn som ritalin/strattera/concerta// 

Dette innlegget består av del 1 første ledd. Hvert ledd består av 3 deler.  Hvor første ledd handler om 1 det som har skjedd. 2 utdypning av det som har skjedd 3 ledd. Hvordan dette påvirker pårørende (meg)  

Vil og henvise til sak en som lest ovenfor bare er 1 av 29 saker som hver av seg inneholder 1-3 ledd dokumenter laget av meg selv

Med ledd vil dette si planlagt saksøking av alta adhd klinikk i Finnmark.  

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...