inee Skrevet 6. januar 2002 Del Skrevet 6. januar 2002 Hei. Jeg er en jente på 22 år. For ca tre år siden hadde jeg en kul kjertel under halsen der man kjenner pulsen når man skal kjenne den. Bare på høyre side. Den ene legen jeg var hos sa at det kanskje var en spyttkjertelbetennelse og at noe som lignet på en liten stein blokkerte røret. Jeg ble sendt til røngen. Der tok de bilder men de fant ikke noe. etterpå tok jeg ultralyd på kulen. De fant heller ikke noe her og sa at det kom til å forsvinne etter hvert. Kulen har kommet og gått. I mange år. Nå har jeg hatt en kul der i ca to månder etterhverandre. Det er så plagsomt siden det er bare på den ene siden.Den samme siden som kulen kommer og går. Spesielt blir kulen hoven når jeg tygger og spiser. DEtte synes jeg er litt ekkelt. Hvorfor kommer og går kulen hele tiden.?Den kan vare fra en dag opp mot ca tre månder også kan det bli borte i ca en måned også komme tilbake. Merkelig. Vennlig hilsen ine 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.