Gondor Skrevet 1. januar 2016 Skrevet 1. januar 2016 Jeg lurer på hva andre gjør når de har et høyt stressnivå som også føles som et stort ubehag i kroppen? Nå har jeg økt med 1 mg fluanxol for å klare å takle dette. Feigt? Er det noe annet jeg kan gjøre? Jeg har vært aktiv i hele dag så det er ikke fordi jeg sitter i sofaen og kuler'n hele dagen. Jeg sover i hvert fall godt om natten. Noen tips? 0 Siter
frosken Skrevet 1. januar 2016 Skrevet 1. januar 2016 Jeg lurer på hva andre gjør når de har et høyt stressnivå som også føles som et stort ubehag i kroppen? Nå har jeg økt med 1 mg fluanxol for å klare å takle dette. Feigt? Er det noe annet jeg kan gjøre? Jeg har vært aktiv i hele dag så det er ikke fordi jeg sitter i sofaen og kuler'n hele dagen. Jeg sover i hvert fall godt om natten. Noen tips?Det kan hjelpe å gjøre yoga eller bodyscan. Kanskje lettest å få det til ved å gjøre korte økter hver gang. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2016 Skrevet 1. januar 2016 Kanskje trene... Enten jogge seg en god tur eller helst en skikkelig omgang styrketrening på treningsstudio... Det får meg til å roe ned... Anonymkode: 0840f...d76 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.