Gå til innhold

hva om jeg bare går på fluoxetin og ikke abilify?

Anbefalte innlegg

Skrevet

fluoxetin er fin mot angst, men første ukene får man litt økt angst.

Blomsterfluen
Skrevet

Jeg er nervøs for ånder i leiligheten min. Og det føles ut som om jeg er i en boble og jeg føler meg trygg og grei når jeg er med folk. Men perosnalet merker ingen forskjell pø meg. De mener jeg er den samme jeg alltid har vært. Går det an det, å føle seg psykisk syk med engstelse, og alikevel at ikke andre kan se det?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er nervøs for ånder i leiligheten min. Og det føles ut som om jeg er i en boble og jeg føler meg trygg og grei når jeg er med folk. Men perosnalet merker ingen forskjell pø meg. De mener jeg er den samme jeg alltid har vært. Går det an det, å føle seg psykisk syk med engstelse, og alikevel at ikke andre kan se det?

Det gjør det nok.

Anonymkode: 4b2a4...523

Skrevet

Jeg synes du går altfor langt i å uttale deg konkret (og delvis feilaktig) om medisiner i denne tråden. Dette bidrar neppe konstruktivt.

Anonymkode: c23ec...80c

Jeg ser den og skal ta den videre med meg, men det har ikke vært ment vondt :)

Beklager, Blomsterfluen, at jeg har oppgitt feilaktige opplysninger. Kanskje jeg nettopp gjør som en fastlege som blar i Felleskatalogen og plukker blinddt ut en medisin som kan passe for deg fordi det var første treff? ;) Jeg har i hvert fall ikke ment å gi deg feil opplysninger, men lytt mer til de som selv har erfaring med medisinen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...