Annkarin Skrevet 4. januar 2016 Skrevet 4. januar 2016 fordi jeg ikke jobber og bare mottar penger.tror ikke bipolar, psykose og angst er unnskyldning for å være uføretrygdet men de bare serverte meg pengene da jeg ikke klarte stå opp om morgenenskal prøve studere til høsten selv om jeg får angst ved tanken parasitt 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2016 Skrevet 4. januar 2016 Alvorlig nok diagnose det. Andre har fått trygd for langt mindre. Anonymkode: 42ac8...9e8 0 Siter
Inner self Skrevet 4. januar 2016 Skrevet 4. januar 2016 Synes du de andre som går på uføretrygd for lignende er parasitter? Eller er det spesielt negativt bare om deg? Tror nok mange tenker slikt om seg selv, men ikke om andre.. Motsatt diskriminering............... 0 Siter
Annkarin Skrevet 5. januar 2016 Forfatter Skrevet 5. januar 2016 Synes du de andre som går på uføretrygd for lignende er parasitter? Eller er det spesielt negativt bare om deg? Tror nok mange tenker slikt om seg selv, men ikke om andre.. Motsatt diskriminering...............har lest på dol av bp ikke er unnskyldning for ufør av fagkyndig 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2016 Skrevet 5. januar 2016 har lest på dol av bp ikke er unnskyldning for ufør av fagkyndigDette går på funksjonsevne/restarbeidsevne, ikke diagnose i seg selv. Anonymkode: 42ac8...9e8 0 Siter
XbellaX Skrevet 5. januar 2016 Skrevet 5. januar 2016 fordi jeg ikke jobber og bare mottar penger.tror ikke bipolar, psykose og angst er unnskyldning for å være uføretrygdet men de bare serverte meg pengene da jeg ikke klarte stå opp om morgenenskal prøve studere til høsten selv om jeg får angst ved tanken parasittHvordan gikk det med arbeidsstedet? Har du kontakt med dem enda eller ble det for mye? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.