Gå til innhold

Depressiv fase??

Anbefalte innlegg

Skrevet

kan man som bipolar ha en depressiv fase når man ikke klarer sovne fordi man tenker på hvilket dårlig menneske man er, og dagen før måtte ligge på dagen fordi stort kaos i hjernen og blyfølelse i hele kroppen , selv om man hadde bedring da man tvang seg opp fikk besøk dro på karaoke! For så falle i tanker om at man er dårlig menneske, tenker på alt det fryktelige en har gjort, 

eller er det bare livets realiteter om hvem man er som slår inn?

Har nok spist for lite fisk i det siste siden det ikke er helt stabilt

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal ikke uttale meg om hva som er normalt eller unormalt med en bipolar lidelse, men jeg tror at vi som har fått en psykiatrisk diagnose bør minne oss på at vi, som alle andre, kan ha gode og dårlige dager. Det er vanlig å ha en dag eller to der man er utslått, uten at det trenger være tegn på depresjon.

Det som imidlertid ikke er normalt, er å tenke på at man er et dårlig menneske og alt det fryktelige man har gjort. Det kan jo være depressive tanker eller kanskje et dårlig selvbilde?

Anonymkode: ffff1...ce7

Skrevet

Tankene repeteres og repeteres i hodet mitt

he gjort fryktelige skammelige ting 

Skrevet

Kan nesten ikke vente til samtale på dps må få sortert tanler

dette er min egen skyld, har trent lite i jula, spist dårlig og drukket alkohol

håper inderlig jeg får sovet ut lenge i morgen når jeg endelig sovner

Skrevet

Det er sperret helt av i hodet for positive tanker

kan man kontakte dps akutt for dette eller bør man holde ut til oppsatt time en uke senere?

Skrevet

Vil ikke være en belastning for helsevesenet

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...