Annkarin Skrevet 4. januar 2016 Skrevet 4. januar 2016 kan man som bipolar ha en depressiv fase når man ikke klarer sovne fordi man tenker på hvilket dårlig menneske man er, og dagen før måtte ligge på dagen fordi stort kaos i hjernen og blyfølelse i hele kroppen , selv om man hadde bedring da man tvang seg opp fikk besøk dro på karaoke! For så falle i tanker om at man er dårlig menneske, tenker på alt det fryktelige en har gjort, eller er det bare livets realiteter om hvem man er som slår inn?Har nok spist for lite fisk i det siste siden det ikke er helt stabilt 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2016 Skrevet 4. januar 2016 Jeg skal ikke uttale meg om hva som er normalt eller unormalt med en bipolar lidelse, men jeg tror at vi som har fått en psykiatrisk diagnose bør minne oss på at vi, som alle andre, kan ha gode og dårlige dager. Det er vanlig å ha en dag eller to der man er utslått, uten at det trenger være tegn på depresjon.Det som imidlertid ikke er normalt, er å tenke på at man er et dårlig menneske og alt det fryktelige man har gjort. Det kan jo være depressive tanker eller kanskje et dårlig selvbilde? Anonymkode: ffff1...ce7 0 Siter
Annkarin Skrevet 4. januar 2016 Forfatter Skrevet 4. januar 2016 Tankene repeteres og repeteres i hodet mitthe gjort fryktelige skammelige ting 0 Siter
Annkarin Skrevet 4. januar 2016 Forfatter Skrevet 4. januar 2016 Kan nesten ikke vente til samtale på dps må få sortert tanlerdette er min egen skyld, har trent lite i jula, spist dårlig og drukket alkoholhåper inderlig jeg får sovet ut lenge i morgen når jeg endelig sovner 0 Siter
Annkarin Skrevet 4. januar 2016 Forfatter Skrevet 4. januar 2016 Det er sperret helt av i hodet for positive tankerkan man kontakte dps akutt for dette eller bør man holde ut til oppsatt time en uke senere? 0 Siter
Annkarin Skrevet 4. januar 2016 Forfatter Skrevet 4. januar 2016 Vil ikke være en belastning for helsevesenet 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.