Gå til innhold

Den følelsen av ikke gjøre noe riktig!!!!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Den er vond. Den følelsen av å ikke føle seg god nok. Å føle at en egentlig bare har mest lyst til å forlate verden,å kunne kjenne at alle bekymringer forsvinner. Å ha det bra igjen. Den følelsen........... 

Anonymkode: 9712e...299

Skrevet

Du har helt rett, den følelsen er vond og frustrerende. Den gjør at man slutter å fungere, man trekker seg tilbake, man hater seg selv og alt føles nyttesløst.

Det beste man gjør er å finne noen/noe som kan hjelpe en bort fra den følelsen. Jeg tror man først må tåle en del av den, så kan man begynne å legge den til sides og til slutt vil man kjenne at de verste bekymringene har forsvunnet. Det er slik jeg ser det for meg hvert fall.

Å forlate verden løser det ikke, det gjør ikke at man har det bra, man bare slutter å føle og eksistere. Da er det ingen vei ut av det og all bekymringen legges over på noen andre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...