Gå til innhold

AP er noe dritt!

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Skrevet

Nei, jeg har gjort det et par ganger men må slutte hver gang fordi jeg får så ekstremt mye hjertebank av det. Det er synd, for det fungerer veldig bra. Gir mer energi, ingen sultfølelse, godt humør og raskt vekttap uten å miste så mye muskler.

Ok. Har lurt litt på å prøve det. 

Skrevet

Ok. Har lurt litt på å prøve det. 

Hvis man gjør det riktig er det ganske sikkert den mest effektive måten å slanke seg på. Men - mye mulige bivirkninger og det krever også en viss interesse for ernæring, fordi man må kjenne til hvor mye karbohydrater de ulike typene mat inneholder.

Skrevet

Noen som har prøvd XLS medical, sånn fettuskiller, er det verdt å prøve?

Skrevet (endret)

Noen som har prøvd XLS medical, sånn fettuskiller, er det verdt å prøve?

Har prøvd alle. Fettbinder, karboblokker og "Max strength". Rent farmakologisk tror jeg at fettbinderen (som du nevner) har mest hold i seg, det foreligger studier som faktisk konkluderer med høyere fettmengde i avføring når man bruker den. Men effekten i studien var veeeeeldig beskjeden (mener å huske at den økte med 3% - hvis du driter 300 gram om dagen så skiller du ut 9 gram fett, altså 81 kcal/dag). Det er billigere og mer effektivt å droppe smør på brødskiva (XLS medical er DYRT). 

Personlig erfaring: Har ikke hjulpet meg ned et eneste kilo. Da er faktisk Xenical/Alli bedre.

Endret av issomethingwrong
stjernestøv
Skrevet

Hvis man gjør det riktig er det ganske sikkert den mest effektive måten å slanke seg på. Men - mye mulige bivirkninger og det krever også en viss interesse for ernæring, fordi man må kjenne til hvor mye karbohydrater de ulike typene mat inneholder.

Ok blir sikkert for komplisert for meg da. Men får se. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...