AnonymBruker Skrevet 4. januar 2016 Skrevet 4. januar 2016 kan fastlegen diagnostisere det? og hvordan finner dem ut at det er rett diagnose`? Anonymkode: c51be...9e0 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 5. januar 2016 Skrevet 5. januar 2016 Det kan fastlegen diagnostisere. Tilbakevendende depresjon er ikke mer avansert enn at det er depresjonsepisode nr 2 eller mer i pasientens liv. 0 Siter
Elionoe Skrevet 5. januar 2016 Skrevet 5. januar 2016 Jeg har tilbbakevende depresjon som slår ut ca. hvert 3. år. Hvorfor slår depresjonen inn så jevnlig? Det er ganske demotiverende å vite at jeg antakelig blir så dårlig om 2 år igjen... 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2016 Skrevet 5. januar 2016 Det kan fastlegen diagnostisere. Tilbakevendende depresjon er ikke mer avansert enn at det er depresjonsepisode nr 2 eller mer i pasientens liv.ok, men behandles det ikke annerledes enn "vanlig" depresjon?(jeg har suicidale episoder minst hver uke (det var oftere før..)) Anonymkode: c51be...9e0 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.