Blomsterfluen Skrevet 5. januar 2016 Skrevet 5. januar 2016 Jeg har sån angst etter jeg begynte med fluoxetin, at legen skrev ut 40mg fluoxetin/fontex til meg og henviste meg til psykiatrien. Fordi jeg sliter sånt med angst utav leiligheten. Jeg får også superangst idet jeg reiser meg opp, fra bilen, fordi jeg er redd for at hjertet skal stoppe eller noe annet farlig skal skje. Jeg fikk lov av legen å slutte på abilify, for det har vært rapportert at folk har fått uregelmessig hjertebank ved lang tids bruk av abilify. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2016 Skrevet 5. januar 2016 Jeg har sån angst etter jeg begynte med fluoxetin, at legen skrev ut 40mg fluoxetin/fontex til meg og henviste meg til psykiatrien. Fordi jeg sliter sånt med angst utav leiligheten. Jeg får også superangst idet jeg reiser meg opp, fra bilen, fordi jeg er redd for at hjertet skal stoppe eller noe annet farlig skal skje. Jeg fikk lov av legen å slutte på abilify, for det har vært rapportert at folk har fått uregelmessig hjertebank ved lang tids bruk av abilify.Takk for info. Anonymkode: 1ec4d...ebf 0 Siter
Blomsterfluen Skrevet 5. januar 2016 Forfatter Skrevet 5. januar 2016 Unskyld hviss jeg gjorde deg fornærmet. 0 Siter
Inner self Skrevet 5. januar 2016 Skrevet 5. januar 2016 lykke til med abilify stopp, håper du ikke blir psyk 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.