AnonymBruker Skrevet 5. januar 2016 Skrevet 5. januar 2016 Jeg plages med at jeg har så mange kritiske og negative tanker til meg selv og andre mennesker. Er i grunn fredselskende og snill og vil ikke andre noe vondt.. Men er oppvokst med meget kritiske foreldre som ofte snakket stygt, rakket ned og hadde mistro til folk.. Jeg opplever nå i voksen alder at det hemmer meg i relasjon til meg selv og andre. (Også nær familie) at jeg er så kritisk.. Vil jo ikke ha så mange mørke tanker, men klarer ikke forandre det.. Gikk i mange år til psykiater, men der var det bare snakk om hva som hadde hendt siste uke. (Stortsett.) Går på Lamictal og AP. Går nå ikke til noen behandling.Hva kan jeg gjøre med dette? Anonymkode: 63eca...144 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2016 Skrevet 6. januar 2016 Hard fysisk trening.Driver med hard fysisk trening nesten hver dag og det hjelper ikke stort.. Anonymkode: 63eca...144 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.