Gå til innhold

lurte meg ut av rommet med å blåse i en kondom

Anbefalte innlegg

Blomsterfluen
Skrevet

En gang var jeg på fest med noen ungsomer  da jeg var ungdom. Folk låg på gulvet og spydde over alt. Jeg var redd og så jeg ville inn til en gutt og en jente. De holdt på med en kondom, og jeg forstod ikke at de skulle ha sex, fordi jeg ble lurt ut av rommet av dem, ved at hun blåste ballong av kondomen og fortalte meg at de lekte ballong med kondomen, og da jeg gikk ut, smellte hun døra i nesen på meg og en stund etterpå hørte jeg at de hadde sex, da jeg ville inn til veninna jeg var på besøk hoss. Var ikke det frekt, å lure meg sån?

Jeg vet det er rart det jeg skriver så jeg ler nå, men saken er at jeg følte meg avvist og lurt i stry den gangen.

Blomsterfluen
Skrevet

Hun kunne ivertfall fortalt at jeg burde gå ut fordi de skulle gjøre noe privat, istedet for å smelle døra i nesen på meg.

Skrevet

En gang var jeg på fest med noen ungsomer  da jeg var ungdom. Folk låg på gulvet og spydde over alt. Jeg var redd og så jeg ville inn til en gutt og en jente. De holdt på med en kondom, og jeg forstod ikke at de skulle ha sex, fordi jeg ble lurt ut av rommet av dem, ved at hun blåste ballong av kondomen og fortalte meg at de lekte ballong med kondomen, og da jeg gikk ut, smellte hun døra i nesen på meg og en stund etterpå hørte jeg at de hadde sex, da jeg ville inn til veninna jeg var på besøk hoss. Var ikke det frekt, å lure meg sån?

Jeg vet det er rart det jeg skriver så jeg ler nå, men saken er at jeg følte meg avvist og lurt i stry den gangen.

Nei.

Blomsterfluen
Skrevet

Nei.

ok. Var det frekt av storebroren min å brøle å skjelle meg ut mens mamma godtjente dette, bare fordi jeg skiftet radiokanal i bilen?

Skrevet

Hei!

Men hvis du ikke forstod at de skulle ha sex, hvordan kunne du da høre at de hadde sex:huh:?

Jeg kunne nok blitt lurt som deg...når jeg var tenåring, om jeg hadde vært i så spesielle situasjoner som du beskriver...men jeg hadde ikke hørt at de hadde hatt sex, om jeg ikke hadde forstått det ved å se det først. Jeg tror ikke man hører at mennesker har sex, jeg tror man først og fremst ser det.

Skrevet (endret)

ok. Var det frekt av storebroren min å brøle å skjelle meg ut mens mamma godtjente dette, bare fordi jeg skiftet radiokanal i bilen?

Jeg synes du er på grensen til å spamme forumet med mye rart akkurat nå. Du trenger ikke fortelle om alle rare episoder på èn gang, spre det utover litt.

Endret av XbellaX
Blomsterfluen
Skrevet

Hei!

Men hvis du ikke forstod at de skulle ha sex, hvordan kunne du da høre at de hadde sex:huh:?

Jeg kunne nok blitt lurt som deg...når jeg var tenåring, om jeg hadde vært i så spesielle situasjoner som du beskriver...men jeg hadde ikke hørt at de hadde hatt sex, om jeg ikke hadde forstått det ved å se det først. Jeg tror ikke man hører at mennesker har sex, jeg tror man først og fremst ser det.

jeg forstod ikke at de skulle ha sex før jeg hørte at de hadde stønne og sexlyder en stund etter de hadde smeldt døra i fleisen på meg.

Blomsterfluen
Skrevet

Jeg synes du er på grensen til å spamme forumet med mye rart akkurat nå. Du trenger ikke fortelle om alle rare episoder på èn gang, spre det utover litt.

jeg ønsker ikke å spamme, derfor spurte jeg om storebrorens brøling i samme tråd og ikke i en ny. Jeg tenker på fortida, og må bare spørre.

Skrevet

jeg ønsker ikke å spamme, derfor spurte jeg om storebrorens brøling i samme tråd og ikke i en ny. Jeg tenker på fortida, og må bare spørre.

Ok. Jeg synes det er rart å begynne å skrike og brøle av at noen skifter en radiokanal.

Skrevet

jeg forstod ikke at de skulle ha sex før jeg hørte at de hadde stønne og sexlyder en stund etter de hadde smeldt døra i fleisen på meg.

Hei!

Ok det er slett ikke sikkert de hadde sex, stønning kan skyldes helt andre ting enn sex.

Man hører ikke sex-lyder, det har jeg aldri lest om.

Du vet altså ikke at de hadde sex, du vet bare at de ville være i fred og ro.

Blomsterfluen
Skrevet

Hei!

Ok det er slett ikke sikkert de hadde sex, stønning kan skyldes helt andre ting enn sex.

da var disse to ungdomene bare noen slu luringer som utelot meg.

Skrevet

da var disse to ungdomene bare noen slu luringer som utelot meg.

Det var to ungdommer som ønsket å ha sex, ikke ha deg på teselskap. Dette handlet ikke om deg men dem og deres hyggestund.

Skrevet

Hei!

Joda, man kan høre sexlyder, slik Blomsterfluen beskriver. 

Blomsterfluen
Skrevet

Det var to ungdommer som ønsket å ha sex, ikke ha deg på teselskap. Dette handlet ikke om deg men dem og deres hyggestund.

men de kunne vært litt mer vennlige og gitt beskjed at nå vil vi være alene, enn å slenge meg ut med å smelle døra i ansiktet på meg, å lure meg med dumme bortforklaringer. Det var frekt syns jeg.

Blomsterfluen
Skrevet

jeg skulle ikke på teselskap. Jeg ville gjemme meg for alle som kastet opp.

Skrevet

men de kunne vært litt mer vennlige og gitt beskjed at nå vil vi være alene, enn å slenge meg ut med å smelle døra i ansiktet på meg, å lure meg med dumme bortforklaringer. Det var frekt syns jeg.

Jeg synes du er for hissig, kanskje de var flaue/ubekvemme med at du sto der. Alt handler ikke om deg. Kunne de gjort slik og sånn - jada, men såpass tåler du.

Blomsterfluen
Skrevet

Jeg synes du er for hissig, kanskje de var flaue/ubekvemme med at du sto der. Alt handler ikke om deg. Kunne de gjort slik og sånn - jada, men såpass tåler du.

jeg tålte det ikke da, og ble dritsur. Jeg vet at alt handler ikke om meg, men de behandlet meg som om jeg var en idiot, og jeg ble utestengt på en ufin måte.

Skrevet

jeg tålte det ikke da, og ble dritsur. Jeg vet at alt handler ikke om meg, men de behandlet meg som om jeg var en idiot, og jeg ble utestengt på en ufin måte.

Jeg synes du viser så lite generøsitet. Istedet for å bli sint kan du si til deg selv at -ok, det var ikke noe greit å oppleve men dette handler ikke om at de ville gjøre meg til en idiot, de ønsket bare å være i fred for å kose seg. 

Skrevet (endret)

Nei, jeg syns ikke de var frekke. Det høres kanskje litt rart ut for deg, men dersom noen var frekke i denne situasjonen så var det deg, som forsøkte å trenge deg inn på et rom der to personer signaliserte at de ønsket å være alene. Hvorfor gikk du ikke hjem dersom du ikke likte festen du var på heller?

Uansett syns jeg det er lite konstruktivt av deg å gruble så mye på ting som har skjedd for lenge siden. Legg det bak deg, og forsøk å komme godt overens med de du møter her og nå istedenfor.

Endret av Kayia
Blomsterfluen
Skrevet

Nei, jeg syns ikke de var frekke. Det høres kanskje litt rart ut for deg, men dersom noen var frekke i denne situasjonen så var det deg, som forsøkte å trenge deg inn på et rom der to personer signaliserte at de ønsket å være alene.

Uansett syns jeg det er lite konstruktivt av deg å gruble så mye på ting som har skjedd for lenge siden. Legg det bak deg, og forsøk å komme godt overens med de du møter her og nå istedenfor.

ok. Men jeg skjønte jo ikke at de skulle ha sex og jeg skjønte ikke at de ville være alene, for de sa det jo ikke rett ut.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...