Gå til innhold

lurte meg ut av rommet med å blåse i en kondom

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg ble invitert og jeg trodde denne festen ikke skulle være så fullefesst aktig som den var.

ok flott,

jeg syns bare å huske at du før har skrevet noe om alkohol og hvor mye drikke for å bli full...men jeg tror nå jeg husker feil/har lest dårlig. Og bra er det :-)

Skrevet

Anonymkode: 0300f...a2f

:lol:

Ok da forstår jeg, jeg kjenner faktisk igjen en del, særlig etter 2 min og 20 sekunder, de lydene ville jeg selv tenkt har med oregasme å gjøre, altså den typen nytelse. Men likevel ville jeg ikke latt egen opplelse av lyd, vært avgjørende for en konklusjon om noe som skjer bak lukkede dører. Jeg ville likevel for å være sikker basert meg på hva jeg evt har sett eller andre har svart på direkte spørsmål. Jeg syns ikke man kan være sikker på slikt som ikke er sagt, sett og eksplisitt uttalt, inntil det, er det bare noe man føler, tror, antar,g jetter osv..men vite det gjør man ikke.

Blomsterfluen
Skrevet

ok flott,

jeg syns bare å huske at du før har skrevet noe om alkohol og hvor mye drikke for å bli full...men jeg tror nå jeg husker feil/har lest dårlig. Og bra er det :-)

det er jeg som likte å drikke meg full, men det var ikke for å være sosial, men for å kjenne rusen.

Skrevet

Jeg snakket ikke så mye om fyllefester (?) men om sexlyder ..fyllefest eller ikke, personlig synes jeg sex burde nytes utenom fyllekuler. Men sexlyder altså, det er fullt mulig å høre, og det er fullt mulig å gjøre seg opp en mening om og anta. Som du sier er det umulig å vite med 100% sikkerhet. Skjønt når to unge mennesker ønsker å være alene, haster med å få ut den forvirrede og frustrerte Blomsterfluen, driver å kaver med en kondom, koser seg og lager lyder, da er det 99,99 % sikkert at de har tenkt å ha sex. 

ok.

Men hvorfor blåste de i en kondom? var det fordi de hadde så mange?

Selv ville jeg hatt en eller maks to kondomer på meg, dvs ingen å blåse opp.

Jeg ville i tillegg vært tydelig både på at: vennligst forlat rommet, om det ikke virket ville jeg sagt tydelig, jeg skal ha sex med denne mannen så gå. (jeg blir sjeldent irritert, men det går en grense for meg også, jeg ville sagt ifra, ikke blåst opp en kondom)

Det er noe jeg ikke forstår her, men det er ok, du og flere har forklart noe/ en del, Mulig går mennesker rundt med en hel pakke kondomer på seg, jeg vet ikke sånt, jeg liker ikke ha en stappfull veske, så jeg begrenser det jeg har i vesken min, til det absolutt og nærmest minimalistiske, men jeg har det jeg trenger, men ikke flere ting av hver "art".

Jeg har det mest nødvendige og noen nye ting, feks en lebestift og en lebepomade, i tillegg har jeg sprettkniv med opptrekker og skrutrekker m.m. samt notatbok, Nasa penn, en liten eske med hodepinetabeletter, nesespray, nesepapir, og en lommebok med mye rart i, feks bilder av en rekke mennesker jeg er glad i.

Ofte går jeg uten veske fordi jeg greier meg utmerket uten småtingene, for mobilen får plass i baklommen og det samme får bankort, men vesken er god som "pose" for alle småartikler man handler, feks en krem, noen skruer eller hengsler, te, eller mye annet småplukk jeg må huske på. I dag kjøpte jeg 4 pk herre ullsokker, to luer, to par ullsåler, to pk vitaminbjørner, to ullstilongser, alt fikk plass i vesken fordi den kan bli en pose:-)

Skrevet

det er jeg som likte å drikke meg full, men det var ikke for å være sosial, men for å kjenne rusen.

ok,

jeg har ingen erfaring med det,

Min erfaring er mer at alkohol gjør en trøtt, slurvete og mer likegyldig, jeg blir det av alkohol, og sånt atferd misliker jeg.

Blomsterfluen
Skrevet

Da jeg var tenåring hadde jeg ikke lært de sosiale normene så godt. Heller ikke signalene som alle andre klarte å lese. Jeg prøvde ofte å ikke bry meg om folk, selvom jeg brydde meg, fordi jeg ikke visste hvordam jeg skulle oppføre meg i forrhold til disse folkene. Men nå klarer jeg dette fordi jeg hadde sosialtrening på barneboligen jeg bodde på før.

Blomsterfluen
Skrevet

ok,

jeg har ingen erfaring med det,

Min erfaring er mer at alkohol gjør en trøtt, slurvete og mer likegyldig, jeg blir det av alkohol, og sånt atferd misliker jeg.

ok. Jeg sovner å spur all alkoholen ut, bare i de siste gangene, så jeg har sluttet å drikke. Hviss jeg blir invitert på fest til slekta mi sier jeg at jeg kan komme, men da er det bare for å være sammen og ikke for å bli full.

Skrevet

ok. Jeg sovner å spur all alkoholen ut, bare i de siste gangene, så jeg har sluttet å drikke. Hviss jeg blir invitert på fest til slekta mi sier jeg at jeg kan komme, men da er det bare for å være sammen og ikke for å bli full.

Akkurat.

Det er nok bra du har sluttet å drikke.

Jeg tror du mente spyr, og ikke spur, du er tydeligvis av de som blir meget syk av alkohol. 

Jeg ble før beruset av ett glass vin, men nå kan jeg drikke adskillig mer, og uten å bli trøtt, men jeg kan ikke drikke sprit og andre ting enn vin, jeg blir faktisk syk av spritdrikker. Vin tåler jeg bra, og mye bedre enn før, men jeg drikker ikke farris ved siden av, jeg drikker vann, for jeg ble syk en gang, og det var kombinasjonen farris og vin.

Skrevet

ok.

Fordi de mest sannsynlig ble flaue og ubekvemme når en tredjeperson sto og så på/ ville være sammen med dem.

Skrevet

Fordi de mest sannsynlig ble flaue og ubekvemme når en tredjeperson sto og så på/ ville være sammen med dem.

ok

Men det var en merkelig løsning de valgte.

Blomsterfluen
Skrevet (endret)

Når jeg ikke tar abilify så havner jeg ofte i sosialt trøbbel med enkelte. Jeg har sluttet på abilify med samråd med lege og allerede i forgårs havnet jeg i lett krangel. Personalet sier at med abilify så blir jeg mindre autistisk, og det samme ble jeg når jeg drakk. Naboen ble sikkert skremt, for han har ikke kommet på besøk til meg på to dager, og han pleier å komme hver eneste dag.

Endret av Blomsterfluen
Skrevet

ok

Men det var en merkelig løsning de valgte.

For voksne mennesker er det nok det, men for ungdommer på fyllefest er det ikke så rart :-)

Skrevet

For voksne mennesker er det nok det, men for ungdommer på fyllefest er det ikke så rart :-)

Nei vel og takk for informasjonen.

jeg har bare erfaring som voksent menneske, da jeg aldri som ungdom deltok i slike ting. 

Skrevet

ok.

Selv ville jeg hatt en eller maks to kondomer på meg, dvs ingen å blåse opp.

Det er neppe unormalt å slenge hele kondompakken i veska eller lomma. De lurte Blomsterfluen til å tro at det var en ballong, antagelig visste de at hun var lettere å lure enn mange andre og litt mer naiv. Selvfølgelig hadde de sex etter at de hadde fått henne ut av rommet og låst døra. Å tro noe annet er som å tro på tannfeen.

Blomsterfluen
Skrevet (endret)

Nei vel og takk for informasjonen.

jeg har bare erfaring som voksent menneske, da jeg aldri som ungdom deltok i slike ting. 

jeg likte å leke med mine såkalte "veninner" da jeg var barn. Jeg har alltid søkt venner men alltid havnet i trøbbel.

Endret av Blomsterfluen
Skrevet

Det er neppe unormalt å slenge hele kondompakken i veska eller lomma. De lurte Blomsterfluen til å tro at det var en ballong, antagelig visste de at hun var lettere å lure enn mange andre og litt mer naiv. Selvfølgelig hadde de sex etter at de hadde fått henne ut av rommet og låst døra. Å tro noe annet er som å tro på tannfeen.

jaja,

så tror vel jeg litt mindre på tannfeen enn deg, siden jeg vil se, vite og være mer sikker:-)

Skrevet

jeg likte å leke med mine såkalte "veninner" da jeg var barn. Jeg har alltid søkt venner men alltid havnet i trøbbel.

hm,

Jeg var selv godt ivaretatt av klassemiljøet, og barna i klassen, jeg søkte ingen, og jeg havnet ikke i trøbbel med jevnaldrende. (jeg var altså heldig)

Det er leit du har søkt venner og havnet i trøbbel. Men dette kan du sannsynligvis lære av, du gjør noen feil, når disse blir klarert, oppklart og du forstår, så endrer du atferd, og ting blir bra, det er det kjekke med å ha en slik selvinnsikt, formidlingsevne og evne til kursendring/atferdsendring.

Skrevet

En gang var jeg på fest med noen ungsomer  da jeg var ungdom. Folk låg på gulvet og spydde over alt. Jeg var redd og så jeg ville inn til en gutt og en jente. De holdt på med en kondom, og jeg forstod ikke at de skulle ha sex, fordi jeg ble lurt ut av rommet av dem, ved at hun blåste ballong av kondomen og fortalte meg at de lekte ballong med kondomen, og da jeg gikk ut, smellte hun døra i nesen på meg og en stund etterpå hørte jeg at de hadde sex, da jeg ville inn til veninna jeg var på besøk hoss. Var ikke det frekt, å lure meg sån?

Jeg vet det er rart det jeg skriver så jeg ler nå, men saken er at jeg følte meg avvist og lurt i stry den gangen.

Unnskyld meg, men dette og de to andre eksemplene du forteller om er jo bare bagateller. Har du ikke opplevd mer vondt i livet enn dette? Da er du jammen heldig. Skjerp deg.

AnonymBruker
Skrevet

Når jeg ikke tar abilify så havner jeg ofte i sosialt trøbbel med enkelte. Jeg har sluttet på abilify med samråd med lege og allerede i forgårs havnet jeg i lett krangel. Personalet sier at med abilify så blir jeg mindre autistisk, og det samme ble jeg når jeg drakk. Naboen ble sikkert skremt, for han har ikke kommet på besøk til meg på to dager, og han pleier å komme hver eneste dag.

Var jeg deg, ville jeg begynt på Abilify igjen.

Anonymkode: 95019...989

Skrevet

Jeg har det mest nødvendige og noen nye ting, feks en lebestift og en lebepomade, i tillegg har jeg sprettkniv

Det er ikke helt lov

Dette til orientering

;)  

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...