Gå til innhold

lurte meg ut av rommet med å blåse i en kondom

Anbefalte innlegg

Gjest Gargamel
Skrevet

Unnskyld meg, men dette og de to andre eksemplene du forteller om er jo bare bagateller. Har du ikke opplevd mer vondt i livet enn dette? Da er du jammen heldig. Skjerp deg.

Jeg er sikker på at Blomsterfluen har opplevd sin dose av vonde ting. Jeg tror hun har blitt utsatt for en god del reell mobbing, og derfor stadig er usikker på når folk mobber henne. 

Blomsterfluen
Skrevet

Unnskyld meg, men dette og de to andre eksemplene du forteller om er jo bare bagateller. Har du ikke opplevd mer vondt i livet enn dette? Da er du jammen heldig. Skjerp deg.

jeg kan ikke skjerpe meg. Jeg liker ikke at du kjefter på meg. Pliiis ikke ta hevn.

Skrevet

Jeg har ikke fått ny "dose" med likes i dag, så jeg får ikke like noen innlegg. Derfor ble det litt mange siteringer her ;)

Det er ikke alltid slik at vi mennesker uten relasjonelle problemer sier det vi mener rett ut. Vi kan hinte med kroppsspråk, med blikk, med andre ord enn de som er direkte, og jeg skjønner at det kan være vanskelig for deg å forstå. Desto større grunn til at du skal være ydmyk i forhold til sitasjoner som dette. Sjansen for at du har misforstått er svært stor, og derfor er sinne definitivt ikke riktig reaksjon i slike situasjoner.

En ting til: Du sier du at skjønte at de skulle ha sex etterpå, når du hørte lydene. Denne informasjonen burde du brukt til å forstå at dette ikke handlet om deg, men om deres ønske om å være alene - slik xbellax også påpekte. Om du ikke gjorde det den gang, så bruk det iallefall til å forstå nå.

Bra forklart syns jeg :) Når man vet man lett misforstår så er det lurt å prøve å tenke litt anderledes enn det man egentlig syns er normalt, nettopp fordi det normale ikke er normalt ;) Jeg syns folk kunne oppført seg litt anderledes mot blomsterfluen, men samtidig så vet jeg at ungdom ofte er frekke og ufine og ikke bryr seg så mye om hva en "dritt" føler. Det er ikke noe hjelp i å sitte og gnage på det i voksen alder. Er man anderledes får man tåle litt blæ!!!! Jeg kan godt synes at oppførselen var frekk, men samtidig vet jeg at det var en helt normal reaksjon fra to ungdom som ville være alene.

Jeg snakket ikke så mye om fyllefester (?) men om sexlyder ..fyllefest eller ikke, personlig synes jeg sex burde nytes utenom fyllekuler. Men sexlyder altså, det er fullt mulig å høre, og det er fullt mulig å gjøre seg opp en mening om og anta. Som du sier er det umulig å vite med 100% sikkerhet. Skjønt når to unge mennesker ønsker å være alene, haster med å få ut den forvirrede og frustrerte Blomsterfluen, driver å kaver med en kondom, koser seg og lager lyder, da er det 99,99 % sikkert at de har tenkt å ha sex. 

Du har så festlige forklaringer på ting :D

ok.

Men hvorfor blåste de i en kondom? var det fordi de hadde så mange?

Selv ville jeg hatt en eller maks to kondomer på meg, dvs ingen å blåse opp.

Jeg ville i tillegg vært tydelig både på at: vennligst forlat rommet, om det ikke virket ville jeg sagt tydelig, jeg skal ha sex med denne mannen så gå. (jeg blir sjeldent irritert, men det går en grense for meg også, jeg ville sagt ifra, ikke blåst opp en kondom)

Det er noe jeg ikke forstår her, men det er ok, du og flere har forklart noe/ en del, Mulig går mennesker rundt med en hel pakke kondomer på seg, jeg vet ikke sånt, jeg liker ikke ha en stappfull veske, så jeg begrenser det jeg har i vesken min, til det absolutt og nærmest minimalistiske, men jeg har det jeg trenger, men ikke flere ting av hver "art".

Jeg har det mest nødvendige og noen nye ting, feks en lebestift og en lebepomade, i tillegg har jeg sprettkniv med opptrekker og skrutrekker m.m. samt notatbok, Nasa penn, en liten eske med hodepinetabeletter, nesespray, nesepapir, og en lommebok med mye rart i, feks bilder av en rekke mennesker jeg er glad i.

Ofte går jeg uten veske fordi jeg greier meg utmerket uten småtingene, for mobilen får plass i baklommen og det samme får bankort, men vesken er god som "pose" for alle småartikler man handler, feks en krem, noen skruer eller hengsler, te, eller mye annet småplukk jeg må huske på. I dag kjøpte jeg 4 pk herre ullsokker, to luer, to par ullsåler, to pk vitaminbjørner, to ullstilongser, alt fikk plass i vesken fordi den kan bli en pose:-)

Madelenemie, det er ikke din oppgave å forstå folk :D Du er altfor teoretisk og praktisk til det. Bare aksepter at jenter har veskene sine fulle av alt mulig rart, kanskje med unntak av sprettkniv (hahaha...som jeg lo :D ) Jeg bruker helst ikke veske da jeg bare syns den er i veien. Alt jeg trenger er lommebok (egentlig bare førerkort og bankkort), mobil, snus, røyk, lighter og lebepomade (visste du at det stammer fra dansk og at det egentlig heter leppepomade?) Så liker jeg best bukser med lommer på låra, så de lommene er min veske :D Men jeg burde ha en stor veske kanskje, med plass til samekniven :P Uff....nei, nå tuller jeg fælt.

Det er ikke helt lov

Dette til orientering

;)  

Men litt moro :P Jeg må innrømme jeg flira da jeg leste hva hun hadde i veska ;)

Jeg er sikker på at Blomsterfluen har opplevd sin dose av vonde ting. Jeg tror hun har blitt utsatt for en god del reell mobbing, og derfor stadig er usikker på når folk mobber henne. 

Det er jeg enig i. Jeg tror det på en måte er lettere nå som man har internett og faktisk kan se og lese veldig mye uten å måtte observere alt i virkeligheten. Ungdom er ofte ikke særlig omtenksomme og det er fort gjort å bli hakket på når man er anderledes.

Skrevet

Jeg har ikke fått ny "dose" med likes i dag, så jeg får ikke like noen innlegg. Derfor ble det litt mange siteringer her ;)

Bra forklart syns jeg :) Når man vet man lett misforstår så er det lurt å prøve å tenke litt anderledes enn det man egentlig syns er normalt, nettopp fordi det normale ikke er normalt ;) Jeg syns folk kunne oppført seg litt anderledes mot blomsterfluen, men samtidig så vet jeg at ungdom ofte er frekke og ufine og ikke bryr seg så mye om hva en "dritt" føler. Det er ikke noe hjelp i å sitte og gnage på det i voksen alder. Er man anderledes får man tåle litt blæ!!!! Jeg kan godt synes at oppførselen var frekk, men samtidig vet jeg at det var en helt normal reaksjon fra to ungdom som ville være alene.

Du har så festlige forklaringer på ting :D

Madelenemie, det er ikke din oppgave å forstå folk :D Du er altfor teoretisk og praktisk til det. Bare aksepter at jenter har veskene sine fulle av alt mulig rart, kanskje med unntak av sprettkniv (hahaha...som jeg lo :D ) Jeg bruker helst ikke veske da jeg bare syns den er i veien. Alt jeg trenger er lommebok (egentlig bare førerkort og bankkort), mobil, snus, røyk, lighter og lebepomade (visste du at det stammer fra dansk og at det egentlig heter leppepomade?) Så liker jeg best bukser med lommer på låra, så de lommene er min veske :D Men jeg burde ha en stor veske kanskje, med plass til samekniven :P Uff....nei, nå tuller jeg fælt.

Men litt moro :P Jeg må innrømme jeg flira da jeg leste hva hun hadde i veska ;)

Det er jeg enig i. Jeg tror det på en måte er lettere nå som man har internett og faktisk kan se og lese veldig mye uten å måtte observere alt i virkeligheten. Ungdom er ofte ikke særlig omtenksomme og det er fort gjort å bli hakket på når man er anderledes.

:)

Skrevet

Det er ikke helt lov

Dette til orientering

;)  

Nei stemmer det, det hadde jeg glemt,

det er ikke en viktig greie for meg, så jeg kan bytte ut med en foldekniv. Poenget er ikke at kniven spretter ut, poenget er at kniv får man ofte bruk for.

Egentlig er det vel ikke engang tillatt å være i besittelse av en sprettkniv. Jeg tenkte ikke så mye på det, før jeg kjøpte sverd og kniver på pentagon.

takk for påminnelsen :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...