Gå til innhold

han sa: jeg vet selv når jeg må spy

Anbefalte innlegg

Blomsterfluen

Jeg var redd for at naboen som var på besøk skulle spy, fordi han sa at han tror han må spy, og brekte seg. Jeg ble så redd at han skulle spy i leiligheten min at jeg låste han ute på terrassen, og han maste om å komme inn, selvom hsnnkunne gå rundt til seg selv. Da han kom inn sa han: jeg vet selv når jeg må spy. Var ikke det forbaska frekt av han? Og i tillegg har han en voldsom tendens til å motsi meg med "nei" når jeg forklarer ting.

Fortsetter under...

Jeg var redd for at naboen som var på besøk skulle spy, fordi han sa at han tror han må spy, og brekte seg. Jeg ble så redd at han skulle spy i leiligheten min at jeg låste han ute på terrassen, og han maste om å komme inn, selvom hsnnkunne gå rundt til seg selv. Da han kom inn sa han: jeg vet selv når jeg må spy. Var ikke det forbaska frekt av han? Og i tillegg har han en voldsom tendens til å motsi meg med "nei" når jeg forklarer ting.

Du virker unormalt hissig? 

Annonse

For det første, må du prøve å roe deg ned, i slike situasjoner. Mennesker er mennesker, vi er alle forskjellige, på ulike måter. I tillegg, som andre har nevnt, vil jeg ikke råde deg til å invitere han hjem til deg, hvis han har en rar oppførsel. Prøv neste gang å ikke bry deg om hans oppførsel. Det er kanskje hans måte å ha det litt "gøy på", uten at han tenker på deg, og hvilke følger det kan få for deg. En måte å provosere deg på, vil jeg tro. 

I tillegg, ville jeg ha snakket med noen som styrer der du bor. Spesielt hvis han fortsetter med oppførselen sin, da det ikke er akseptabelt på noen vis. Styrer kan også kaste ut/flytte på naboen din, hvis det blir nødvendig. 

Håper det ordner seg :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...