Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, ja da ble man sykemeldt igjen. Har vært sykemeldt i desember og hadde forberedt meg på å begynne på jobb igjen etter nytt år, men det ble ikke helt som planlagt. Både psykiater og sykepleier syntes det var altfor tidlig for meg å begynne å jobbe igjen. De mente at medisin hadde fått virke for kort og at det er stor sannsynlighet for at jeg blir dårligere igjen hvis jeg begynner å jobbe. Dessuten kunne det også føre til at jeg måtte få høyere dose medisin noe de ikke ønsket siden medisin virker så bra nå. Så da ble det til at jeg er sykemeldt i januar også.

Noen ville sikkert blitt veldig glad for en sykemelding, men jeg vil raskest mulig tilbake til det normale.

Er det flere her som ønsker å jobbe, men blir anbefalt å ikke gjøre det?

AnonymBruker
Skrevet

Ja, ja da ble man sykemeldt igjen. Har vært sykemeldt i desember og hadde forberedt meg på å begynne på jobb igjen etter nytt år, men det ble ikke helt som planlagt. Både psykiater og sykepleier syntes det var altfor tidlig for meg å begynne å jobbe igjen. De mente at medisin hadde fått virke for kort og at det er stor sannsynlighet for at jeg blir dårligere igjen hvis jeg begynner å jobbe. Dessuten kunne det også føre til at jeg måtte få høyere dose medisin noe de ikke ønsket siden medisin virker så bra nå. Så da ble det til at jeg er sykemeldt i januar også.

Noen ville sikkert blitt veldig glad for en sykemelding, men jeg vil raskest mulig tilbake til det normale.

Er det flere her som ønsker å jobbe, men blir anbefalt å ikke gjøre det?

Trodde det ble anbefalt å komme tilbake i jobb så raskt som mulig, selv om det bare er for et par timer om dagen?

Anonymkode: 0c5dc...061

Skrevet (endret)

Trodde det ble anbefalt å komme tilbake i jobb så raskt som mulig, selv om det bare er for et par timer om dagen?

Anonymkode: 0c5dc...061

Ja dem anbefaler vel det vanligvis, men det kommer sikkert an på situasjon. De er redde for at jeg skal gå på en ny smell. Jeg er en person som liker å presse meg selv så langt det går.

Endret av Fionys

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...