Gå til innhold

hva kan jeg når en av foreldrene mine har solgt sin sjel til djevelen

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Så fort noe går bedre for meg så blir det ødelagt av noe utenfor min kontroll jeg tror derfor at min mor har hatet meg så mye fra den dagen jeg ble født at hun har solgt sin sjel til djevelen og skjebneguden i bytte mot at hun kan glede seg hele livet over at jeg lider.

Hva kan jeg gjøre med det da ?? Kan jeg kontakte kirken for å få en djevelutdrivelse? Driver de med sånn i den norske kirke eller må jeg bli katolikk?

Anonymkode: 1962d...6db

AnonymBruker
Skrevet

Er vel mer sannsynlig at du har jævlig uflaks, vil jeg tro. 

Dersom det er tilfellet finnes det guder som kan hjelpe for å øke flaksen også heldigvis, finnes guder for alt så bare å google og finne den som passer best for deg og din situasjon

Lykke til

Anonymkode: f959f...36f

AnonymBruker
Skrevet

Så fort noe går bedre for meg så blir det ødelagt av noe utenfor min kontroll jeg tror derfor at min mor har hatet meg så mye fra den dagen jeg ble født at hun har solgt sin sjel til djevelen og skjebneguden i bytte mot at hun kan glede seg hele livet over at jeg lider.

Hva kan jeg gjøre med det da ?? Kan jeg kontakte kirken for å få en djevelutdrivelse? Driver de med sånn i den norske kirke eller må jeg bli katolikk?

Hjelper sikkert å sove ut, religion bør en holde seg unna.

Lykke til.

Anonymkode: 4ce3a...8d9

AnonymBruker
Skrevet

Tror nok du har sett for mye på Supernatural med Sam og Dean. Du vet vel at det bare er fiction? 

Anonymkode: 8d1d9...5d1

Skrevet

Hva kan jeg gjøre med det da?

Jeg tror du tar feil.  Men uansett er det beste du kan gjøre er å "hevne" deg på de som evt. vil deg vondt, ved å ha et godt liv allikevel.  Bruk kreftene på det.

Gjest Gargamel
Skrevet

Jeg er usikker på om du mener det med djevelpakt alvorlig, eller om det bare er en måte å uttrykke frustrasjon.

Skrevet (endret)

Jeg har forstått det slik at antipsykotika ofte hjelper på slike tanker....

Studier har vist at responsraten er vesentlig høyere med antipsykotika enn med djevelutdrivelse (også kjent som placebo).

Endret av issomethingwrong
Skrevet

Jeg tror du tar feil.  Men uansett er det beste du kan gjøre er å "hevne" deg på de som evt. vil deg vondt, ved å ha et godt liv allikevel.  Bruk kreftene på det.

liker

Skrevet

Hei!

Nei den norske kirke driver ikke med slikt,

men den katolske gjør, tror egentlig ikke du må bli katolikk, tror bare du må kontakte den katolske kirke.

Jeg er selv katolikk, men har ingen som helst tror på den fantasien med djevelutdrivelse, jeg er også sikker på at din mor ikke har hatet deg fordi hun har solgt sin sjel til djevelen. Hvis foreldre hater sine barn, skyldes dette foreldrenes egne psykiske sykdommer/problemer, det har ingenting med barnet å gjøre, i dette tilfellet deg.

Skrevet (endret)

Uff han der slemme ekle djevelen altså. trident.gif

Du får kontakte disse ekspertene for å ta seg av det.

teenage_exorcists_marie-claire-low-res.j

article-2225692-15C61EBE000005DC-786_634

Endret av Maglor
Skrevet

Hvis du skriver dette på fullt alvor tror jeg du trenger antipsykotika for å fikse problemet med din mor. Hvis ikke kan kanskje sånne voodoo-greier funke eller i det minste irritere henne? Det er katolikkene som driver med djevelutdrivelse, men det virker ganske krevende å være en noenlunde bra katolikk og det tipper jeg du må ha vært en stund for å få den typen hjelp. Det virker mye enklere og festligere med slike dukker og nåler, synes jeg. Hvis du har mulighet til det tror jeg det beste er å bli en suksess. Da blir hun ikke mye glad, men det blir sikkert du.

AnonymBruker
Skrevet

jeg er også sikker på at din mor ikke har hatet deg fordi hun har solgt sin sjel til djevelen.

Vanskelig å selge noe til en som ikke eksisterer!

Anonymkode: 8ccd7...ad1

AnonymBruker
Skrevet

Vanskelig å selge noe til en som ikke eksisterer!

Vanskelig å selge noe som ikke eksisterer til noe som ikke eksisterer ;) 

AnonymBruker
Skrevet

Vanskelig å selge noe som ikke eksisterer til noe som ikke eksisterer ;) 

Godt poeng!

AnonymBruker
Skrevet

Kan jo prøve voodoo først må finne informasjon for kan ingenting om det 

Skrevet (endret)

Må bare be han holde seg vekk derfra. Altså han må skjønne at han må bryte all forbindelse med disse folka. Du kan ikke gjøre noe mer en det, det er opp til han.  Du kan ikke be om hjelp av noe som er i strid med seg selv, for slikt kan ikke hjelpe deg, eller bli stående.  

Endret av FGT

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...