Gå til innhold

føler han hevnet seg. trenger råd...

Anbefalte innlegg

Blomsterfluen
Skrevet

Etter at han hadde motsagt meg og jeg hadde sagt til ham at jeg vet selv hva jeg er redd for, så litt etterpå så sa han at han vet selv når han må spy. Tok han hevn på meg med frekke ord da? Hvordan skal jeg klare å unngå at han invaderer livet mitt? Han maser på meg på jobben også ved å ta på meg.

Skrevet

Etter at han hadde motsagt meg og jeg hadde sagt til ham at jeg vet selv hva jeg er redd for, så litt etterpå så sa han at han vet selv når han må spy. Tok han hevn på meg med frekke ord da? Hvordan skal jeg klare å unngå at han invaderer livet mitt? Han maser på meg på jobben også ved å ta på meg.

Jeg synes du skal ta dette opp med din kontakt i boligen, og ikke her på nettet.

Blomsterfluen
Skrevet

Jeg synes du skal ta dette opp med din kontakt i boligen, og ikke her på nettet.

ok. De på boligen sier bare at jeg må si nei til ham, men det fungerer ikke. Syns du han var frekk og tok hevn på meg?

Skrevet

ok. De på boligen sier bare at jeg må si nei til ham, men det fungerer ikke. Syns du han var frekk og tok hevn på meg?

Jeg synes det er frekt om han berører deg fysisk på andre måter enn du selv synes er greit - enten det er på jobb eller hjemme. Kommentaren om han selv visste når han måtte spy, synes jeg ikke du skal tolke som frekt eller hevn.

Siden han også bor i boligen, så har jo også han sine vansker. Det er uklokt å tolke alt i verste mening.

Nicklusheletida
Skrevet

Du har mye å tenke på om dagen skjønner jeg, men dette var en helt uskyldig kommentar som ikke er noe å bry seg om :-)

Om det nå skulle være hevn, så er det fortsatt ikke noe å bry seg om. Ikke tenk mer på det du :)

Skrevet

Høres ut som om han er forelsket i deg, slikt tull er vanlig da. Iallefall hos mange.

Skrevet

Da synes jeg du skal si til de ansvarlige på boligen at han ikke bryr seg om at du sier nei og at de må hjelpe deg til å få ham til å forstå at dette slettes ikke er greit.

Kommentaren om spyingen er ikke noe å bry seg om.

Skrevet

Det er ikke frekt av han å ta på deg, men det er feil. Når noen ikke ønsker å bli tatt på, skal ikke andre ta på personen.

Det høres ut som dere begge har noe å jobbe med. Du må lære deg å si fra hvor grensen går på en tydelig måte uten å bli sint, og han må lære seg å respektere andres grenser når de blir fortalt til han.

Er ellers enig med Nicklusheletiden i at det høres ut som du grubler mye på urett som er gjort eller kan ha blitt gjort mot deg før, og urett som gjøres eller kanskje gjøres nå. Jeg tror som Nicklusheletiden at du får det bedre om du greier å ikke bry deg så mye om slike kommentarer, og om du greier å ikke oppfatte alt i værste mening.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...