Gå til innhold

Svimmel og uvirkelighetsfølelse

Anbefalte innlegg

Skrevet

hm,

for meg virker umakenverdt nærmest motsatt av adhd og bordeline. Så ulikt vi kan tenke.:-)

men hun virker irriterende sånn unnikende/unnskyld at jeg er til. (dette er ikke vondt ment umakenverdt,om du leser dette,  men jeg er bare et sånt menneske som til tider er utålmodig)

Jeg har inni mellom lyst å riste umakenverdt hardt, jeg tror ikke lurt, men det er virkelig noe jeg inni mellom har tenkt når jeg leser en del til hun/du skriver.

Jeg er klar over at dette kan være irriterende. Det gjør at jeg synes det er vanskelig å se hvordan jeg kan håndtere det, for det kjennes som jeg er irriterende stort sett uansett hva jeg gjør. Hvis jeg tar plass tror jeg også jeg er irriterende, så synes dette er vanskelig.

Hvis jeg hadde trodd det hadde hjulpet, skulle du få ristet meg så hardt du ville ;) 

Skrevet

Jeg er klar over at dette kan være irriterende. Det gjør at jeg synes det er vanskelig å se hvordan jeg kan håndtere det, for det kjennes som jeg er irriterende stort sett uansett hva jeg gjør. Hvis jeg tar plass tror jeg også jeg er irriterende, så synes dette er vanskelig.

Hvis jeg hadde trodd det hadde hjulpet, skulle du få ristet meg så hardt du ville ;) 

mm

bra du er klar over det, Du er søt. Jeg vet ikke hvorfor jeg syns du er så søt...muligens pga av FB bilde, der er du jo søt.

Du skriver også søte ting, men du kan irritere meg veldig. Nå fikk jeg tak i det: det som irriterer meg er at du er så unnskyldende, ofte, det jeg liker ved deg er at du har et godt hjerte, vil andre vel, ikke er så for stolt, og ikke blir sur::)

Så du har maange gode egenskaper, det irriterende er bittelite, tross alt;)

Skrevet

hm.

Det er leit at dette har skjedd deg.

Dessverre skjer det med mange:-(.. Traumatiske hendelser av typen de du har vært igjennom, har de vært seksualiserte?

Jeg lurer fordi jeg har selv vært utsatt for omsorgssvikt uten å plages ved det, vold også, men jeg tenker ikke på det, og jeg tok det aldri som personlig,, så jeg har derfor tenkt at straks vold og overgrep blir seksualisert så øker traumatiseringen, samt sikkert i det menneske tar ting personlig..

Det er grunnen til at jeg spør deg, mer konkret, selv om dette kanskje er ubehagelig for deg, i tilfelle du har vært igjennom seksuelle overgrep.

Du har min medfølelse.

Anonymkode: fbb0a...792

Jeg ønsker ikke å gå nærmere inn på dette på et offentlig forum, men du er velkommen til å sende meg en personlig melding om du vil vite mer eller ønsker å dele tanker/erfaringer. Jeg røper selvsagt ikke nicket ditt.

Skrevet (endret)

Ok:-)

takk, sende deg en pm snart.

Endret av Madelenemie
Skrevet

mm

bra du er klar over det, Du er søt. Jeg vet ikke hvorfor jeg syns du er så søt...muligens pga av FB bilde, der er du jo søt.

Du skriver også søte ting, men du kan irritere meg veldig. Nå fikk jeg tak i det: det som irriterer meg er at du er så unnskyldende, ofte, det jeg liker ved deg er at du har et godt hjerte, vil andre vel, ikke er så for stolt, og ikke blir sur::)

Så du har maange gode egenskaper, det irriterende er bittelite, tross alt;)

Jeg prøver å jobbe med det, men jeg har vært slik så lenge jeg kan huske, og synes det er vanskelig å vite hva jeg skal gjøre i stedet. Og jeg mener virkelig at jeg har grunn til å være unnskyldende når jeg sier det, så det gjør det jo ekstra utfordrende.

Jeg skjønner ikke hvordan du kan synes jeg er søt, det er helt uforståelig for meg. Men takk uansett :) 

Skrevet

Jeg prøver å jobbe med det, men jeg har vært slik så lenge jeg kan huske, og synes det er vanskelig å vite hva jeg skal gjøre i stedet. Og jeg mener virkelig at jeg har grunn til å være unnskyldende når jeg sier det, så det gjør det jo ekstra utfordrende.

Jeg skjønner ikke hvordan du kan synes jeg er søt, det er helt uforståelig for meg. Men takk uansett :) 

Da hare du noe å lure på:-)

I tillegg er jeg ikke høflig nok til å si noe jeg ikke mener.-) betyr du Er søt:lol:

klem

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...