Gå til innhold

Snart ferdig med dampen tror jeg.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nå er jeg nede i 3 mg nikotin i dampe juicen, begynte jo med 12 mg. Håper jeg snart er ferdig med dampen også, det er ikke selve nikotinen men vanen jeg er avhengig av. Har juice med 0 mg nikotin i og. 

Kjempe bra :-) Så flink du er for tiden, nå får du ikke lov tl å gå rett i bakken fordi om vekta stopper opp eller går for sakte. Tenk langsiktig. 

Jeg merket selv da jeg kuttet for alvor at det faktisk ikke var nikotin men det samme som du sier, vanen. Det hjelper å knaske oppkuttede gulrøtter!

stjernestøv

Kjempe bra :-) Så flink du er for tiden, nå får du ikke lov tl å gå rett i bakken fordi om vekta stopper opp eller går for sakte. Tenk langsiktig. 

Jeg merket selv da jeg kuttet for alvor at det faktisk ikke var nikotin men det samme som du sier, vanen. Det hjelper å knaske oppkuttede gulrøtter!

Takk :) 

Håper jo jeg har gått ned litt neste fredag, skal prøve å ikke veie meg før det. 

Ja det er den vanen, å putte noe i munnen og dra ned. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...