Blomsterfluen Skrevet 9. januar 2016 Skrevet 9. januar 2016 Når jeg søker på verbale lærevansker så kommer det bare opp nonverbale lærevansker. Betyr dette at verbale lærevansker ikke finnes? 0 Siter
Gjest Xtra Skrevet 9. januar 2016 Skrevet 9. januar 2016 Når jeg søker på verbale lærevansker så kommer det bare opp nonverbale lærevansker. Betyr dette at verbale lærevansker ikke finnes?Verbale lærevansker er lærevansker knyttet til språket. 0 Siter
Blomsterfluen Skrevet 9. januar 2016 Forfatter Skrevet 9. januar 2016 Verbale lærevansker er lærevansker knyttet til språket. er det vanlig at en person med hfg autisme har verbale, eller nonverbale lærevansker? 0 Siter
Gjest Xtra Skrevet 9. januar 2016 Skrevet 9. januar 2016 er det vanlig at en person med hfg autisme har verbale, eller nonverbale lærevansker?Tror personer med hfg autisme gjerne har nonverbale lærevansker, men jeg har ikke veldig god kjennskap til dette. 0 Siter
Janus30 Skrevet 9. januar 2016 Skrevet 9. januar 2016 Når jeg søker på verbale lærevansker så kommer det bare opp nonverbale lærevansker. Betyr dette at verbale lærevansker ikke finnes?Nei. Det kalles som regel språkvansker. Kan blant annet påvises med WAIS (generell evnetest). Det må være signifikant forskjell mellom nonverbale evner og verbale evner. 0 Siter
Blomsterfluen Skrevet 9. januar 2016 Forfatter Skrevet 9. januar 2016 Ok. Jeg fikk nettoop vite at det er ikke-verbale lærevansker jeg har, og ikke verbale. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2016 Skrevet 9. januar 2016 Ok. Jeg fikk nettoop vite at det er ikke-verbale lærevansker jeg har, og ikke verbale.Det tror jeg nok er knyttet til Aspergers.https://www.idunn.no/spesped/2002/02-03/ikke-verbale_lerevansker_om_de_misforstatte_barna_med_verbal_styrke_og_usyn Anonymkode: 0fcec...2a1 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.