AnonymBruker Skrevet 9. januar 2016 Skrevet 9. januar 2016 Har du opplevd at det tar lang tid å sovne av stor dose Imovane (15 mg) eller du blir rett og slett mer våken?Vil det da hjelpe å ta mindre dose, 7,5 mg eller er jeg kanskje blitt intolerant mot Imovane? Anonymkode: 34047...8b4 0 Siter
Elionoe Skrevet 9. januar 2016 Skrevet 9. januar 2016 Har du opplevd at det tar lang tid å sovne av stor dose Imovane (15 mg) eller du blir rett og slett mer våken?Vil det da hjelpe å ta mindre dose, 7,5 mg eller er jeg kanskje blitt intolerant mot Imovane?Anonymkode: 34047...8b4Hvor lenge har du gått på Imovane? Om du går på den for lenge utvikler du toleranse. Ta da et opphold. Å øke dosen gradvis selv for å få effekt anbefaler jeg ikke. Da er du på vei inn i en avhengighetssituasjon. Jeg har ikke opplevd det selv, men tror ikke det er noe å trakte etter Det anbefales at du legger deg til å sove relativt raskt etter at du har tatt Imovane. Om det går for lang tid mellom inntak og du prøver å sove, kan den ha motsatt effekt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.