Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har lenge hatt ønske om å gå på bipolarskolen, men har ikke sett at det finnes i distriktet. Min behandler har heller ikke kjent til det. Det viser seg nå at det finnes og det er mulig jeg får være litt med som pårørende. Jeg vet jeg ikke bør blande pasientrollen med pårørenderollen. Men jeg skulle ønske jeg også fikk utbytte av det for min egen del?  Men er det mulig uten å blande rollene? Hvordan fungerer et slikt opplegg?

Anonymkode: 301cd...777

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Hos oss deltar partner på lik linje med pasienten. Det går helt fint og er meget nyttig. Gled deg :-)

AnonymBruker
Skrevet

Hos oss deltar partner på lik linje med pasienten. Det går helt fint og er meget nyttig. Gled deg :-)

Jeg er mor og ikke partner til pasienten, men det går vel for det samme. Er det ofte dere har både pårørende og pasient med BP, og holder pårørende seg da helt til pårørende rollen uten å blande inn 

AnonymBruker
Skrevet

Uten å blande inn sin egen lidelse skulle det stå på slutten.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...