Gå til innhold

Kiwi-Bob skuffet over Kiwi

Anbefalte innlegg

Holdbarhetsgarantien ble innført i 2001. Dersom kundene oppdaget en vare som gikk ut på dato samme dag eller den neste, ble varen gratis.

Den personen i Norge som best har utnyttet dette er Kiwi-Bob fra Jæren i Rogaland.

Bob Mellemstrand ble rikskjendis gjennom tv-programmet Et Rikere Norge på TV Norge, der han viste hvordan han systematisk gjennomsøkte Kiwi-butikker med notatblokk på jakt etter utgåtte varer. Han har håvet inn flere tusen kroner i måneden i mange år, og blir skuffet når NRK ringer ham for å høre hva han tenker om nyheten.

Bob er usikker på hva han skal gjøre fremover nå som Kiwi ikke lenger har jobb for ham.

– Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, jeg får vel melde meg arbeidsledig, sier Bob.

Han forklarer at han har kjøpt seg hytte på Sørlandet for deler av Kiwi-pengene, og at antageligvis kommer til å bruke mer tid der i tiden som kommer.

– Det blir nok flere turer til hytta i Hægebostad.

Det er usikkert hvor mange skattefrie kroner Bob har tjent de siste årene, men i 2007 tjente han 240.000 kroner ifølge Aftenbladet. I 2012 estimerte Bob at han hadde tjent opp mot to millioner kroner siden 2002

http://www.nrk.no/sorlandet/kiwi-bob-skuffet-over-kiwi-1.12731305

Anonymkode: 30b8d...e48

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/409397-kiwi-bob-skuffet-over-kiwi/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg syntes også, (etter å ha tenkt litt), at hu ligna litt, på dronning Sonja.

Men hu handler vel ikke, på Kiwi.

Hu mista nøklene sine, når hu skulle betale, i kassa.

Og dronning Sonja, går vel ikke rundt, med masse nøkler, antagelig.

(Og går vel heller ikke rundt, i olabukser/bukser).

Hm.

Så hvem kan det ha vært da, tro.

Hm.

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Anonymkode: 5a9cd...391

Annonse

Kiwi Bob Han har vel asburger. Ja, det er slik att han er så aktiv att man tenker hvorfor har ikke den karen en vanlig jobb..

Uansett så skjønner jeg att kiwi skroter den ordningen, da det stort sett er noen veldig få som tjener på den..

Anonymkode: 18014...cf7

Kiwi Bob Han har vel asburger. Ja, det er slik att han er så aktiv att man tenker hvorfor har ikke den karen en vanlig jobb..

Uansett så skjønner jeg att kiwi skroter den ordningen, da det stort sett er noen veldig få som tjener på den..

Fordelen for Kiwi var vel at disse kundene tok jobben som betjeningen må ta nå. (noe sånt)

Anonymkode: 30b8d...e48

Kiwi kjører støtt og stadig ulike kampanjer. Dette her var bare én av mange. Andre er bleierabatt, ingen moms på frukt og grønt, etc. Det siste er høyere Trumf-bonus på frukt og grønt. De som ikke allerede er avsluttet kommer senere til å bli det.

Det er kun dette det dreier seg om. :)

Anonymkode: a5f81...a07

Kiwi kjører støtt og stadig ulike kampanjer. Dette her var bare én av mange. Andre er bleierabatt, ingen moms på frukt og grønt, etc. Det siste er høyere Trumf-bonus på frukt og grønt. De som ikke allerede er avsluttet kommer senere til å bli det.

Det er kun dette det dreier seg om. :)

Nå har de også droppet Go-Helg tilbudene, så nå er det slutt på billig biff.

Tullebutikk.

Annonse

Det er vel den rimeligste kjeden?

Ja, de var vel omtrent 40 øre billigere enn rema i siste test!

Men jeg gidder ikke handle ett sted hvor man må bli "medlem" for å nyte godt av alle tilbud. Den lokale remaen er uansett tre ganger så stor og har mye bedre vareutvalg. Så da blir valget enkelt.

Endret av gråstein

Ja, de var vel omtrent 40 øre billigere enn rema i siste test!

Men jeg gidder ikke handle ett sted hvor man må bli "medlem" for å nyte godt av alle tilbud. Den lokale remaen er uansett tre ganger så stor og har mye bedre vareutvalg. Så da blir valget enkelt.

Syns Rema'ene burde holdt seg i barteland, vel.

Kokkan til rema, lages i sandefjord. Grans er ett erverdig billigbryggeri, de har også billig øl. Billig er stikkordet, men colaen har de faen meg fått dreisen på. Iallefall etter de gikk over til engangsflasker. Før hendte det av og til, det var usmak på gjenbruksflaskene. Ett legendarisk hemmelighetsfullt opplegg, som innebefattet problemer med flaske "snifferen".. Hysj hysj, hemlig cola info... Stay tuned for colanyheter på dol...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...