Gå til innhold

Kiwi-Bob skuffet over Kiwi

Anbefalte innlegg

Skuffet jeg også, begynte å gjøre som Kiwi-Bob rett før jul. Passet perfekt for meg ettersom jeg går mye omkring. Med litt systematikk ble det raskt mer gratis mat enn kjøpt. Gratis juice, kjøtt, sjokolade mmhh. Synd det tok slutt emoticon-0106-crying.gif

Kanskje det var derfor det ble slutt? Gi bort mat, tjener man mindre på enn å selge vettu, ajaj...

Anonymkode: 18014...cf7

Fortsetter under...

Skuffet jeg også, begynte å gjøre som Kiwi-Bob rett før jul. Passet perfekt for meg ettersom jeg går mye omkring. Med litt systematikk ble det raskt mer gratis mat enn kjøpt. Gratis juice, kjøtt, sjokolade mmhh. Synd det tok slutt emoticon-0106-crying.gif

Hei!

Jeg var like sent ute som deg, men fikk masse mat:-)

Jeg gikk alltid raskt gjennom nærmeste kiwi avhengig av hvor jeg var, de fleste steder lå det en kiwi like ved:-)

Nå har jeg begynt med et nytt artig konsept, vet ikke hvor lenge jeg orker men syns både gøy, " å redde mat", og ikke minst kommer det godt med...for mange. Jeg har også fått butikkavtaler, samt i dag skal jeg kjøre å hente mat for ildsjeler som lager mat til narkomane, uteliggere og andre som sliter. Virkelig dyktige ungdommer som står på.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...