Gå til innhold

Grete Roede nettkurs, noen erfaringer?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skal kanskje presisere litt. Har selv gått på flere nettkurs i løpet av ett år. Har ca gått ned 7 kilo og har ca 4 kg igjen til målet mitt nå. Er litt usikker på hvor fornøyd jeg selv er med kurset.. Det er veldig strekt fokus på kalori telling hele veien. Jeg lever under en nokså streng diett på 1300 kcal om dagen. Kursleder er jo en støtte, men har ikke kjempe mye kontakt med henne bortsett fra en rapport hver uke. Det er så lett å skeie ut når man ikke går på kurs fordi man har tellet kalorier og veid i ukesvis..Lurer veldig om jeg skal ta et kurs til, men har dårlig råd. Koster jo over 2000 kr for åtte uker. Kurset har jo vært til hjelp, men lurer på om det er det rette for meg. Vet det finnes hold vekten kurs som anbefales, men er ikke der ennå ihvertfall.. Spør derfor her om det er noen andre med erfaringer med GR kurs.

Anonymkode: d7cbd...c4a

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...