Gå til innhold

Colatråden!


AnonymBruker

hvilken cola er best?  

34 stemmer

  1. 1. Hva lesker du deg med?

    • Ekte Coca Cola med sukker!
      23
    • Coca Cola zero
      4
    • Coca Cola Light
      0
    • Tab
      0
    • Pepsi med sukker!
      0
    • Firstprice med sukker!
      0
    • Firstprice uten sukker (æsj)
      0
    • Cola xtra med sukker!
      0
    • Cola xtra uten sukker
      0
    • Grans Cola med sukker!
      0
    • Crans cola X (god smak)
      1
    • Jolly Cola
      3
    • RC cola
      1
    • Rimi cola
      0
    • RC cola uten koffein og uten sukker..
      0
    • Je drekk berre vatten!
      2


Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg lurer på hva jeg skulle drukket dersom jeg ikke hadde cola. Vann? huff

 

Cola <3 forever..

Anonymkode: b421a...df6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror de på kolonial.no som bærer inn varer, er lei av meg, har bestilt opptil 20 cola fra grans, altså 1,5 litere. Hehe, da må de jobbe for penga, har heis i blokka da  men de får lange armer, Muahahahaha

Anonymkode: b421a...df6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror de på kolonial.no som bærer inn varer, er lei av meg, har bestilt opptil 20 cola fra grans, altså 1,5 litere. Hehe, da må de jobbe for penga, har heis i blokka da  men de får lange armer, Muahahahaha

Anonymkode: b421a...df6

Får du også plutselige leveranser med løk og gulrøtter, som du ikke har bestilt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får du også plutselige leveranser med løk og gulrøtter, som du ikke har bestilt?

Nei, bare cola snus og usunne timg... Tenker de har høye tanker om kostholdet mitt... Eller kanskje de driter i det :D

Anonymkode: b421a...df6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, bare cola snus og usunne timg... Tenker de har høye tanker om kostholdet mitt... Eller kanskje de driter i det :D

Anonymkode: b421a...df6

Tror man kan si at jo mer man har med noen å gjøre, jo mer bryr man seg, både ang. det positive og det negative. Det er derfor folk i storbyen ikke bryr seg om fremmede. Men på bygda blir det mer som en stor familie, på godt og ondt.

Hvis det er de samme personene som mange ganger leverer "skrot" til deg, så har de sikkert noen kommentarer seg imellom. Så er det varierende hvor mye man bryr seg om slikt. :D F20 er ikke det samme som paranoid personlighetsforstyrrelse.

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS:

Forøvrig er det "ok" at du drikker cola uten å gå ut, når du drikker light.

Så sånn er nok det.

Men men.

PS2:

Cola (med sukker) er godt.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Styrte er digg.. Finnes ikke en negativ ting med cola, annet enn tenna, og sukker.

 

Nei, cola automat har jeg ikke. Skulle gjerne sett cola på halvlitersbokser, men da må noe cola-politisk skje att de fjerner embalasjeavgiften på boxer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Styrte er digg.. Finnes ikke en negativ ting med cola, annet enn tenna, og sukker.

 

Nei, cola automat har jeg ikke. Skulle gjerne sett cola på halvlitersbokser, men da må noe cola-politisk skje att de fjerner embalasjeavgiften på boxer..

Syntes boksecola har en rar bismak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...