Gå til innhold

Colatråden!


AnonymBruker

hvilken cola er best?  

34 stemmer

  1. 1. Hva lesker du deg med?

    • Ekte Coca Cola med sukker!
      23
    • Coca Cola zero
      4
    • Coca Cola Light
      0
    • Tab
      0
    • Pepsi med sukker!
      0
    • Firstprice med sukker!
      0
    • Firstprice uten sukker (æsj)
      0
    • Cola xtra med sukker!
      0
    • Cola xtra uten sukker
      0
    • Grans Cola med sukker!
      0
    • Crans cola X (god smak)
      1
    • Jolly Cola
      3
    • RC cola
      1
    • Rimi cola
      0
    • RC cola uten koffein og uten sukker..
      0
    • Je drekk berre vatten!
      2


Anbefalte innlegg

Hvor selges den? Eneste gangen jeg har sett RC Cola er på automaten på sykehuset jeg var på i flere måneder. Ganske dårlig sykehus, om jeg får si, når de ikke hadde Ekte Vare.

de solgte den på en videregående skole jeg gikk på, og i en kantine der jeg jobbet VTA. også selger de den på en stor remabutikk på vestkanten i oslo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

de solgte den på en videregående skole jeg gikk på, og i en kantine der jeg jobbet VTA. også selger de den på en stor remabutikk på vestkanten i oslo

På skolen jeg gikk på hadde de Ekte Vare, og det hadde de også på attføringsbedriften. Høres ut som noe 'øst-europeisk', vel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På skolen jeg gikk på hadde de Ekte Vare, og det hadde de også på attføringsbedriften. Høres ut som noe 'øst-europeisk', vel.

på vta jobben hadde de bare pepsi, coca cola og rc og pepsi max og cola zero

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel som en av de ledende cola-autoritetene her på forummet :P får jeg steppe inn å si att RC er 3dje største cola i U.S.A. Her i Norge har de vært siden 1990 tallet, og blir laget av roma mineralvannfabrikker på Lillestrøm. Som det meste fra lillestrøm er dette høyst ekslusivt, og bra. Jeg er dog litt skeptisk til att de har byttet ut light til en variant som både mangler sukker og koffein! Null koffein er ikke noe colapolitisk lurt sjakktrekk, så jeg har ikke drukket RC på lenge. Jeg vil da faen meg ha koffein!!!!!!

Endret av Inner self
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel som en av de ledende cola-autoritetene her på forummet :P får jeg steppe inn å si att RC er 3dje største cola i U.S.A.

Det er mange fattige i USA... folk som lever i campingvogner hele livet, og kun spiser mais og roadkills...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Morsomt om Sophie Elise Isachsen aka Ruth Beate Rognersen:

https://tv.nrk.no/serie/ukens-vinner/MUHH41000216/sesong-1/episode-2#t=7m59s

Fin brystvorte da, det skal dama ha. Det står respekt av det. Brystene er kanskje litt i største laget, i og med at de er 4 ganger så store som rompa? Men hvis man bare zoomer inn på brystet, og da spesielt brystvorten, så ser man jo ikke de proporsjonelle blemmene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel som en av de ledende cola-autoritetene her på forummet :P får jeg steppe inn å si att RC er 3dje største cola i U.S.A. Her i Norge har de vært siden 1990 tallet, og blir laget av roma mineralvannfabrikker på Lillestrøm. Som det meste fra lillestrøm er dette høyst ekslusivt, og bra. Jeg er dog litt skeptisk til att de har byttet ut light til en variant som både mangler sukker og koffein! Null koffein er ikke noe colapolitisk lurt sjakktrekk, så jeg har ikke drukket RC på lenge. Jeg vil da faen meg ha koffein!!!!!!

Nå er det ikke lenge før jeg stikker og kjøper meg en aldri så liten frokost-kokka, det må til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en kjent sak at media bygger mennesker opp som sterke profiler, for å så rive dem ned. Det generer vel klikk, og det er jo tydeligvis hva media handler om nå for tiden. Men vet dere.. Media bygget ikke opp meg. Jeg bygget opp meg selv. Det her er min plattform, og det føles bra. Nå skal det sies at jeg har respekt for media i Norge, og de gjør bare jobben sin. Det er nok en jobb jeg selv muligens ville hatt, om jeg ikke satt på andre siden slik jeg gjør nå.

http://sophieelise.blogg.no/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en kjent sak at media bygger mennesker opp som sterke profiler, for å så rive dem ned. Det generer vel klikk, og det er jo tydeligvis hva media handler om nå for tiden. Men vet dere.. Media bygget ikke opp meg. Jeg bygget opp meg selv. Det her er min plattform, og det føles bra. Nå skal det sies at jeg har respekt for media i Norge, og de gjør bare jobben sin. Det er nok en jobb jeg selv muligens ville hatt, om jeg ikke satt på andre siden slik jeg gjør nå.

http://sophieelise.blogg.no/

Hva er som gjør at folk leser slike blogger?

Det er et sykt sykt samfunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jo var på bensinstasjon, enda jeg har som regel at jeg aldri skal handle der. :(

Men var liddli godt da. :D

Det er noen som har det, vel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sant nok det. Man kunne ikke hatt det bedre, vel.

Flyktningene i Midtøsten har det nok verre. Det er grunn til at vi koser oss i forhold til de som har jobb og sosialt liv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...