Gå til innhold

Colatråden!


AnonymBruker

hvilken cola er best?  

34 stemmer

  1. 1. Hva lesker du deg med?

    • Ekte Coca Cola med sukker!
      23
    • Coca Cola zero
      4
    • Coca Cola Light
      0
    • Tab
      0
    • Pepsi med sukker!
      0
    • Firstprice med sukker!
      0
    • Firstprice uten sukker (æsj)
      0
    • Cola xtra med sukker!
      0
    • Cola xtra uten sukker
      0
    • Grans Cola med sukker!
      0
    • Crans cola X (god smak)
      1
    • Jolly Cola
      3
    • RC cola
      1
    • Rimi cola
      0
    • RC cola uten koffein og uten sukker..
      0
    • Je drekk berre vatten!
      2


Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Det er noen som har det, vel.

Noen som har et Xtremt kjedelig liv, vel. Men er tiltaksløs og, tror det heller litt mot lettere depresjon igrunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen som har et Xtremt kjedelig liv, vel. Men er tiltaksløs og, tror det heller litt mot lettere depresjon igrunn.

Fristende å holde sengen på sånne dager, vel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fristende å holde sengen på sånne dager, vel.

Tror egentlig endel av årsaken er at man ikke orket å stå opp før 13:30... dvs. jeg lå cirka 12 timer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror egentlig endel av årsaken er at man ikke orket å stå opp før 13:30... dvs. jeg lå cirka 12 timer.

Tja, jeg vet ikke. Var oppe kl 7.30 i dag, men ble ikke i noe bedre form av det, så kl 13 gikk jeg å la meg igjen.

sånn er det med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, jeg vet ikke. Var oppe kl 7.30 i dag, men ble ikke i noe bedre form av det, så kl 13 gikk jeg å la meg igjen.

sånn er det med det.

Trippel dose, da?

Nei tar lang til før "humøret" bedrer seg for min del, blir bedre utover. Men hvis jeg hadde lagt meg igjen, hadde dette blitt reversert, vel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes RC cola er utrolig godt, og coca cola og avogtil pepsi ,men drikker det nesten aldri siden jeg har sluttet med lithionit og ikke har sug etter cola lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes RC cola er utrolig godt

Hvor selges den? Eneste gangen jeg har sett RC Cola er på automaten på sykehuset jeg var på i flere måneder. Ganske dårlig sykehus, om jeg får si, når de ikke hadde Ekte Vare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...