Gå til innhold

Gravid som 45 åring?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nicklusheletida

Er snart 45 år, i slutten av mars. Har et sterkt ønske om å få en liten til.. Er frisk og har ganske regelmessige menstruasjoner. Er det noen her som har hørt om så gamle bli gravid og få barn..?

Vennlig hilsen Mari

Anonymkode: ec209...dd9

Jeg kjenner ei som ble gravid 43 år gammel. Bare en gynelogisk undersøkelse kan vise om det er mulig for deg. For optimistisk tror jeg ikke du bør være. Regemessig mens har ikke så mye å si, tror jeg.  Jeg er 49 år og har fortsatt regelmessig mens, men en undersøkelse viste at eggene var innskrumpet. Noe jeg forøvrig bare er glad for, så slipper jeg prevensjon.

Er snart 45 år, i slutten av mars. Har et sterkt ønske om å få en liten til.. Er frisk og har ganske regelmessige menstruasjoner. Er det noen her som har hørt om så gamle bli gravid og få barn..?

Vennlig hilsen Mari

Anonymkode: ec209...dd9

Min eks-svigermor var 46 da min eks ble født. Sjansen er nok ganske liten med tanke på din alder, men det er jo bare å kjøre på og håpe på det beste. Om du virkelig orker å starte på nytt igjen. Lykke til! :) 

Hørte i går om en dame i Irak som fikk sitt 24 barn da hun var 53 år gammel.  Hun var da bestemor til mange og dette er ikke noe veldig lenge siden.  Det er ikke vanskelig å få hjelp til å bli gravid i din alder her på våre trakter så snakk med gynekolog om ditt ønske.

Anonymkode: ab077...313

Nå for tiden får mange barn i din alder, og som Nicklus sier kan du få eggkvaliteten undersøkt av en gynekolog om du ønsker. I min familie har mange fått barn mellom 40 og 50 (begge mine foreldre var mellom 40 og 50 da jeg ble født også) og ingen har hatt problemer med svangerskapet. Flere har fått tvillinger, og det er visst ganske vanlig når mor er voksen. Ut fra det du skriver i forhold til å ønske deg flere barn gjetter jeg at du bare syns dét hadde vært hyggelig :) Lykke til!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...