Gjest Karianne Skrevet 6. januar 2002 Del Skrevet 6. januar 2002 noen som har hørt om de? tablettene heter : Resept. Jeg tror ikke det er bare å ta tablettene så vips er alt borte.. bare så det er sakt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest overvektig Skrevet 7. januar 2002 Del Skrevet 7. januar 2002 Disse har ikke jeg hørt om nei, du blander ikke med at du må få disse tabelettene på resept da .... tenker da på Xenical ....... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vin Skrevet 7. januar 2002 Del Skrevet 7. januar 2002 Jeg har prøvd dem.........ikke ett gram av...og da jeg reklamerte og ikke ville bet...fikk jeg innkasso!!! De sa i reklamen at hvis en nikke er fornøyd...så...ikke prøv dem! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nora33 Skrevet 8. januar 2002 Del Skrevet 8. januar 2002 Hei! Jeg har veeldig mange kilo å ta av, jeg har forsøkt det meste, tabeletter , pulver ++ uten resultat (tilsammen skal jen ned 40 kilo!!!), har slitt med dette i årevis, men i sommer bestemte jeg meg for å begynne å gå, og går ca. 1 time hver dag, spiser all slags mat (har kuttet ut godterier midt i uka), men når jeg f.eks. skal steke stek til middag, stekes denne alltid minst dagen før, slik at skyen som man f.eks. lager sausen av får stå og bli helt kall, dermed får man bort allt som heter fett fra sausen, spiser frokost, middag, kvelds + at jeg da går hver dag, og har nå siden i aug. gått ned 15 kilo uten å være på direkte slankekur, og en ting til, jeg har ikke fortalt noen om at jeg har forsøkt å gå ned, for da slipper man maset om hvor mye har du gått ned nå?, osv. jeg skal fortsette som jeg gjør nå, og håper å ha gått ned 15 kilo til frem til sommeren Endelig noe som virker... En ting til.. hvis jeg har veeldig lyst på en sjokolade en dag, ja så tar jeg meg en uten å ha dårlig samvittighet, og etterpå så er søthungeren helt borte..og jeg fortsetter med å "leve sunt", Håper du klarer å komme i gang med å gå, for det er det som skulle til for meg for å få i gang forbrenninga, her er det ikke snakk om 10 kilo på 14 dager, men husk at alle disse overflødige kiloene kom heller ikke på i løpet av et par uker, nei det tok sikkert år, og da kan man vel ta et år og forsøke å kvitte seg med dette, og ikke satse på 2-3 uker, for det holder ikke i lengden. lykke til!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pås Skrevet 8. januar 2002 Del Skrevet 8. januar 2002 Hei! Jeg har veeldig mange kilo å ta av, jeg har forsøkt det meste, tabeletter , pulver ++ uten resultat (tilsammen skal jen ned 40 kilo!!!), har slitt med dette i årevis, men i sommer bestemte jeg meg for å begynne å gå, og går ca. 1 time hver dag, spiser all slags mat (har kuttet ut godterier midt i uka), men når jeg f.eks. skal steke stek til middag, stekes denne alltid minst dagen før, slik at skyen som man f.eks. lager sausen av får stå og bli helt kall, dermed får man bort allt som heter fett fra sausen, spiser frokost, middag, kvelds + at jeg da går hver dag, og har nå siden i aug. gått ned 15 kilo uten å være på direkte slankekur, og en ting til, jeg har ikke fortalt noen om at jeg har forsøkt å gå ned, for da slipper man maset om hvor mye har du gått ned nå?, osv. jeg skal fortsette som jeg gjør nå, og håper å ha gått ned 15 kilo til frem til sommeren Endelig noe som virker... En ting til.. hvis jeg har veeldig lyst på en sjokolade en dag, ja så tar jeg meg en uten å ha dårlig samvittighet, og etterpå så er søthungeren helt borte..og jeg fortsetter med å "leve sunt", Håper du klarer å komme i gang med å gå, for det er det som skulle til for meg for å få i gang forbrenninga, her er det ikke snakk om 10 kilo på 14 dager, men husk at alle disse overflødige kiloene kom heller ikke på i løpet av et par uker, nei det tok sikkert år, og da kan man vel ta et år og forsøke å kvitte seg med dette, og ikke satse på 2-3 uker, for det holder ikke i lengden. lykke til!! Så hyggelig å lese! Gratulerer så mye til deg, som har vært så flink! Jeg synes det høres ut som du gjør det eneste rette, jeg skal jammen gå meg en laang tur i kveld! mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Karianne Skrevet 8. januar 2002 Del Skrevet 8. januar 2002 Disse har ikke jeg hørt om nei, du blander ikke med at du må få disse tabelettene på resept da .... tenker da på Xenical ....... Nei..det står :resept på bosken 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vin Skrevet 8. januar 2002 Del Skrevet 8. januar 2002 Nei..det står :resept på bosken Som jeg skrev tidligere: ikke prøv dem, jeg har gjort det til min store skuffelse!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nora33 Skrevet 8. januar 2002 Del Skrevet 8. januar 2002 Så hyggelig å lese! Gratulerer så mye til deg, som har vært så flink! Jeg synes det høres ut som du gjør det eneste rette, jeg skal jammen gå meg en laang tur i kveld! mvh Hei igjen! ja du burde gå deg en god tur, det er tiltak å begynne, men det er skikkelig deilig når en kommer hjem igjen etterpå en slik tur. om jeg har vært så flink vet jeg ikke, for jeg føler faktisk at dette rett og slett har gått av seg selv, og det tror jeg er takket være gåturene, så det er nok bare å ta på seg skoa ja, og fortsette med å "gå av seg flesket", og nyte at kondisen øker. ha en fin tur!! ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leoline Skrevet 26. mars 2002 Del Skrevet 26. mars 2002 Ja, jeg har prøvd Resept i 3 mnd. og det er den eneste kuren som har funket på meg - og jeg har prøvd det meste!! Den må bare brukes riktig... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest puffa Skrevet 26. mars 2002 Del Skrevet 26. mars 2002 Ja, jeg har prøvd Resept i 3 mnd. og det er den eneste kuren som har funket på meg - og jeg har prøvd det meste!! Den må bare brukes riktig... Vil du være så snill å si noe om hvordan du bruker denne, hvor mye du har gått ned osv? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leoline Skrevet 27. mars 2002 Del Skrevet 27. mars 2002 Vil du være så snill å si noe om hvordan du bruker denne, hvor mye du har gått ned osv? Jeg brukte den 10 dagers-kuren hvor det stod at du skulle gå ned 10 kilo, men jeg gikk ned 6,5 - og det var jeg fornøyd med. Jeg holdt meg til skjemaet og drakk 5 liter vann om dagen og gikk lange turer. Når man ser dietten tror man at man vil sulte ihjel, men når en må spise SÅ ofte så holder du deg mett faktisk!! Jeg hadde mye vondt i hodet da jeg ikke fikk i meg "ordentlig" mat som brød osv. som kroppen min var vandt til, og den sa ifra, men det overlevde jeg. Dette var en intensivkur for å komme inn brudekjolen, og jeg la på meg litt igjen når jeg var ferdig, men jeg er nå gått ned igjen etter å ha begynt med Resept igjen. Nå spiser jeg normalt, men tar resept-tabletter morgen og kveld før maten, samt dråpene 1 gang om dagen. Det inneholder fiber som gjør at jeg blir fortere mett og ikke spiser så mye. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.