tjofs Skrevet 11. januar 2016 Skrevet 11. januar 2016 (endret) Savner noen å snakke med som forstår når det gjelder dette. Min mann har fått den diagnosen etter å ha slitt i mange år. Brikkene falt jo litt på plass, men alikevel er det tøft å stå utenfor å se det han sliter med, samtidig som jeg selv føler jeg blir nedprioritert hele tiden. Andre som lever med noen som har denne diagnosen? Vært kjekt å snakke med dere. Om det er noen som har denne diagnosen her inne så fortell gjerne hvordan dere har det. Min mann er ikke noe særlig på å prate, det er kun sinnet og frustrasjonen som bobler frem daglig. Endret 11. januar 2016 av tjofs 0 Siter
gråstein Skrevet 11. januar 2016 Skrevet 11. januar 2016 Savner noen å snakke med som forstår når det gjelder dette. Min mann har fått den diagnosen etter å ha slitt i mange år. Brikkene falt jo litt på plass, men alikevel er det tøft å stå utenfor å se det han sliter med, samtidig som jeg selv føler jeg blir nedprioritert hele tiden. Andre som lever med noen som har denne diagnosen? Vært kjekt å snakke med dere. Om det er noen som har denne diagnosen her inne så fortell gjerne hvordan dere har det. Min mann er ikke noe særlig på å prate, det er kun sinnet og frustrasjonen som bobler frem daglig.Neppe mange, de fleste schizo'er er nok enslige. 0 Siter
tjofs Skrevet 11. januar 2016 Forfatter Skrevet 11. januar 2016 Schizofreni og schizotyp personlighetsforstyrrelse er ikke det samme, selv om det kan ha noen fellestrekk. 0 Siter
gråstein Skrevet 11. januar 2016 Skrevet 11. januar 2016 (endret) Schizofreni og schizotyp personlighetsforstyrrelse er ikke det samme, selv om det kan ha noen fellestrekk. Det er jeg klar over. Med "schizo'er " mente jeg Schizotyp og Schizoid. Endret 11. januar 2016 av gråstein 0 Siter
tjofs Skrevet 11. januar 2016 Forfatter Skrevet 11. januar 2016 Ok. håper å få "napp"her likevel. Er vel større sjangs her enn andre steder . 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.