AnonymBruker Skrevet 12. januar 2016 Skrevet 12. januar 2016 Hei Jeg er plaget med smerter i begge hofter, spesielt etter løping og slalåm. Merker dette feks ved fall under slalåm. Vanskelig å komme seg opp og får krampelignende smerter i hoftene. Smertene er over når jeg har kommet meg i oppreist stilling. Kan være litt stiv, føles som gangsperre/støl i hoftene. Jeg har også en moderat prolaps som gir utslag 4-5 ganger i året. Ellers er denne ikke merkbar. Forslagtil hva jeg kan /burde gjøre? Anonymkode: d66d7...0aa 0 Siter
frosken Skrevet 12. januar 2016 Skrevet 12. januar 2016 Hei Jeg er plaget med smerter i begge hofter, spesielt etter løping og slalåm. Merker dette feks ved fall under slalåm. Vanskelig å komme seg opp og får krampelignende smerter i hoftene. Smertene er over når jeg har kommet meg i oppreist stilling. Kan være litt stiv, føles som gangsperre/støl i hoftene. Jeg har også en moderat prolaps som gir utslag 4-5 ganger i året. Ellers er denne ikke merkbar.Forslagtil hva jeg kan /burde gjøre? Anonymkode: d66d7...0aaHvis du ikke allerede har gjort det, så ville jeg ha investert en del tid i stabiliserende ryggtrening. Du finner mange gode øvelser på nett; alternativt kan du be om veiledning fra fysioterapeut. 0 Siter
Mann75 Skrevet 13. januar 2016 Skrevet 13. januar 2016 HeiJa, har flere øvelser jeg gjør - trening av kjernemuskelatur i magen med slynger. 0 Siter
Kjetil1234 Skrevet 19. januar 2016 Skrevet 19. januar 2016 Nøyaktig hvor sitter det? Må nesten vite det før jeg kan gi deg noen råd. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.