Gå til innhold

Liker du det alle har (en tråd av det lette slaget)?

Anbefalte innlegg

Enig i at flatskjerm kunne vært byttet med feks platespiller og vinylsamling... ;) Samtidig er det helt andre folk som hopper på vinyl-trenden enn bokstav-på-veggen/vingladd/småkrukker/etc-trenden...

Oi, jeg har platespiller og vinylsamling! Riktignok på lager ute i boden, men... ;-)

Fortsetter under...

Av det som stod på lista, har vi bare flatskjerm og sofa med sjeselong. Jeg synes den vasen er nydelig, men kommer nok ikke til å kjøpe den. Synes både lyshusene og teppet var fint, men jeg hadde ikke oppfattet at det var så populært.

Er ikke alle som gidder å bruke pengene på slike overprisede hipsterting.

Anonymkode: b6f0e...2c8

Skjønner ikke helt relevansen til kommentaren din. Hele listen består av ting _noen_ velger og andre _velger bort_ fordi det er en trend, Alle som har TVnyere enn 2006 har flatskjerm, derfor er ikke dette en trend, men et høyst common objekt.

Annonse

jeg har det på stua må jeg innrømme... ;) 

ikke noe galt i det. :) Jeg hadde det også før jeg flyttet siste gang. Jeg tok med mine plater da jeg flyttet og kjøpte en brukt platespiller, men føler ikke jeg har plass til det inne. Men nostalgisk å spille litt LP'er da!

Er et så mange som har MacBook Air da? I forhold til PC og andre Mac'er, mener jeg. Jeg og eldstemann har det riktignok, men ellers kjenner jeg ingen som har det. MacBook Pro derimot vet jeg mange som har.

Det er det blant de jeg kjenner i alle fall, men kanskje du har rett. Den er liten og lett og praktisk å ha i veska for de som bruker den på jobb eller studier. Koster vel litt mindre også? 

Skjønner ikke helt relevansen til kommentaren din. Hele listen består av ting _noen_ velger og andre _velger bort_ fordi det er en trend, Alle som har TVnyere enn 2006 har flatskjerm, derfor er ikke dette en trend, men et høyst common objekt.

Jeg snakket om vinyl. Det å anskaffe platespiller og/eller kjøpe ny musikk på vinyl, det blir for meg skikkelig hipster. Det er dyrt som pokker, og lyden er såklart ikke bedre enn CD.

Jeg snakket om vinyl. Det å anskaffe platespiller og/eller kjøpe ny musikk på vinyl, det blir for meg skikkelig hipster. Det er dyrt som pokker, og lyden er såklart ikke bedre enn CD.

Skjønner fremdeles ikke relevansen. Tråden handler om trender 'alle' anskaffer seg. Du finner billigere vaser og lyse'staker' enn de på listen også, men poenget til interiørarkitektene er at 'alle' likevel kjøper disse fordi de er trendy. 

Skjønner fremdeles ikke relevansen. Tråden handler om trender 'alle' anskaffer seg. Du finner billigere vaser og lyse'staker' enn de på listen også, men poenget til interiørarkitektene er at 'alle' likevel kjøper disse fordi de er trendy. 

Bra du også prøver deg på kverulans, søtnos. :wub:

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...