Gå til innhold

husleie dekket for alenemor

Anbefalte innlegg

Hvor høy husleie kan en alenemor få dekket i Oslo?

Dere skjønner, min leieboer har blitt gravid, og jeg skal flytte til min leilighet i hjembyen, og hun vil gjerne fortsette å leie her. Men jeg MÅ ha 16.000 NOK for leiligheten, ellers går det ikke opp.

Kan hun få hjelp til å få dekket et så stort beløp? Hun sier hun vil få all hjelp. Opprinnelig skulle hun leie for 8000 NOK og finne en andremann til det andre soverommet til samme pris. Men nå er planene forandret siden hun er gravid. Håper på positivt svar.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/409467-husleie-dekket-for-alenemor/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor høy husleie kan en alenemor få dekket i Oslo?

Dere skjønner, min leieboer har blitt gravid, og jeg skal flytte til min leilighet i hjembyen, og hun vil gjerne fortsette å leie her. Men jeg MÅ ha 16.000 NOK for leiligheten, ellers går det ikke opp.

Kan hun få hjelp til å få dekket et så stort beløp? Hun sier hun vil få all hjelp. Opprinnelig skulle hun leie for 8000 NOK og finne en andremann til det andre soverommet til samme pris. Men nå er planene forandret siden hun er gravid. Håper på positivt svar.

Hun får garantert ikke dekket 16000 på sosialen.

Anonymkode: 137aa...2d9

Den er stor, nybygget og lekker

Men finner du privatpersoner som er villig til å betale 16.000,- i mnd? Og jeg håper ikke hun får dekket det fra NAV... Ikke at jeg ikke unner henne en grei plass å bo, men at NAV skal dekke en så høy husleie er helt vilt etter min mening.

Annonse

Men finner du privatpersoner som er villig til å betale 16.000,- i mnd? Og jeg håper ikke hun får dekket det fra NAV... Ikke at jeg ikke unner henne en grei plass å bo, men at NAV skal dekke en så høy husleie er helt vilt etter min mening.

leiligheten min i hjembyen leies ut for 17.500 NOK

så trenger 16.000 NOK for å ikke miste inntekt for mye når jeg flytter

ligger mye på finn til den prisen så går nok greit å få leid ut

men hun som leier nå påstår altså hun vil få hjelp til å bli boende, jeg vet ikke jeg altså...om hun virkelig gjør det.

hva i alle dager?

hvem vil leie rom i en leilighet der det er en nyfødt baby i soverommet vegg i vegg og hun vil vel ha sitt eget soverom for henne og barnet også?

Og så må vi tenke på hva som i det hele tatt er realistisk. 16.000 til en leiligheten alene, med full støtte av NAV, eller faktisk leie ut et rom, om så kun for noen måneder. Hva med å redusere husleien litt på det andre rommet og selvsagt opplyse om kommende situasjon, f.eks, verdt å forsøke. Om ikke bør hun kanskje finne et annet sted å bo.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...