Gå til innhold

Kongeparet.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker du på dem i dag?

Jeg har sett litt på dem på tv, flott par :) 

Skrevet

Tenker du på dem i dag?

Jeg har sett litt på dem på tv, flott par :) 

Tenker ikke spesielt på dem i dag, men synes de er et flott kongepar og jeg er stolt av å ha dem som kongepar i landet vårt. :) 

Skrevet

De har gjort en god jobb og fortjener å feires selv om jeg personlig synes tiden snart er inne for å avskaffe monarkiet. Hvis jeg fikk bestemme skulle det stoppe med dem. 

Skrevet

Tenker ikke spesielt på dem i dag, men synes de er et flott kongepar og jeg er stolt av å ha dem som kongepar i landet vårt. :) 

Ja de er så varme mennesker :) 

Skrevet

Jeg tenker sjelden på kongeparet og selv om jeg har ingenting imot kongefamilien personlig synes jeg de greiene er utrolig gammeldags og avleggs.  Å arve stilling etter foreldrene sine hører ikke hjemme i moderne samfunn.

Anonymkode: 9071e...5c3

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...