Gå til innhold

føler jeg får sparken i dag

Anbefalte innlegg

Blomsterfluen

I dag klokka 10.00 skal jeg på møte med sjefen og skal ha med et personal på dette møtet. Jeg haf ikke klart å gå på jobben på torsdag, og skulket pga dårlig psykisk oppi hodet mitt av angst. Nå skal vi på møte fordi jeg ikke gikk på jobb på torsdag. Jeg går på en sysselsetting jobb for mennesker med spessielle behov.

Endret av Blomsterfluen
Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/409549-f%C3%B8ler-jeg-f%C3%A5r-sparken-i-dag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Blomsterfluen

Alt avhenger av kommunikasjon.

Det er lov å være syk. Det er ikke lov å skulke jobben (dvs. ikke gå på jobb uten å gi beskjed). Om du er borte fra jobb må du ALLTID gi beskjed.

jeg ga beskjed til jobben at jeg ikke klarte å gå på jobb.

Jeg føler personalet og mamma tvinger meg på jobb når jeg ikke klarer det fordi det er så vrient.

Kanskje det er nettopp derfor de pusher deg på jobb; du har godt av å både få litt press og være sosial med andre.

Anonymkode: 5a26d...4c4

Annonse

Jeg føler personalet og mamma tvinger meg på jobb når jeg ikke klarer det fordi det er så vrient.

Jeg tror du trenger litt press/tvang fra andre rundt deg. Ellers kan det være alt for lett å gi opp. 

Legeerklæring når du ikke klarer å være på jobb, synes jeg ikke at det er noe rart at du skulle trenge.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...